Niall
Nikky se natáhla na pohovku, já se posadil kousek od ní. Lottie nás oba sjela pobaveným pohledem a Louis konečně vybral film.
„Eh?" „Eh?" „Vy spolu něco máte?" „Vypadáme na to?" Aniž by si toho Louis všiml, nenápadně jsem ukázal na Lottie prostředníček, protože horlivě, za jeho zády, přikyvovala. Nikky na ni vytřeštila oči, div nerozhodila rukama.
„Ne... Jen se tak ptám." „Jen tak?" „Harry pukne, až zjistí, že Nikky je ta, co ho poslala k šípku a bydlí s tebou." „Ale, on si stěžoval?" „No popsal ji dokonale, popis sedí... Jen jsem nevěřil, že na našeho abstinenta narazil v Leprechauns baru..." „Jdeme o víkendu pařit, i s abstinentem." „Abstinent jde jen tehdy, pokud ho nebude bolet nožička." „Abstinent bde mít do konce týdne klidový režim a o víkendu jdeme!" „Jde i Harry?" Vytáhla se Nikky na loktech a se zájmem na Louise pohlédla.
Bodl mě osten žárlivosti a propíchl jsem ji pohledem.
„Jistě, ten si pařbu s tebou nenechá ujít." „Hm..." „Co? Ti to vadí?" „Ale néé." „Nikky?" Už i mě to začalo zajímat. „Fakt nic." Zakřenila se, vypodložila si nohu polštářem, který mi ukradla a do zad, když jsem si mířil pro polštář mi zněla hádka mezi ní a Louisem, o výběru filmu.Pobaveně jsem ji sledoval. Donesl jsem si i peřinu, byla spíš pro ni, ale i tak jsem remcal, když mi ji ukradla a teď se pod ní klepala.
„Nesnáším Tomlinsona! Horory... Ví, jak je nenávidí-" Upištěnou holku z televize, nahradila Nikky. Hrom za oknem zaburácel, poryv větru rozrazil pootevřené okno a z koupelny se nesl smích Louise. Jen jsem heknul, vsunul dlaň pod peřinu a přitiskl si Nikky k sobě víc. Lottie se smála, div nebrečela a Nikky skoro brečela.
„Neboj, je to jen film a jsi u mě." „Spím u tebe," Zakňourala mi do ucha. „A budu tě budit, nejdu sama ani na záchod, rozumíš?" „Jasně." Letmo jsem ji vtiskl pusu na čelo. Louis se vracel, sotva se posadil, přitiskla se k němu Lottie a oznámila mu, že bude spát u něj. Chvíli remcal cosi o incestu, pak se mu nad hlavou pomalu objevila žárovka.„Tak holky budou spát spolu a my-" „Spolu? Ti jebe?" „Kde je Nikky?" Vydechl náhle Louis nechápavě. „Tady." Odhrnul jsem peřinu z Nikky. Ležela na mě, drtila mi boky v sevření a odmítala se dál dívat.
„Nebudu spát s Lottie, taky se bojí. Spím s Niallem a ty přestaň chlemtat to pivo, aby nedošlo k incestu." Nikky si znovu přetáhla peřinu přes hlavu, Lottie zírala na peřinu a Louis odložil pivo.
Já potlačoval smích. Nikky byla rozespalá, usínala a zjevně nevěděla, co říká, ale...
„No dovol?!" „Mlč prosímtě, a dívej se." Tělem mi projelo několik voltů.Nikky mi rozepnula košili, drápky mě lechtala na kůži a po chvíli jsme ucítil její ústa. Líbala mě na hrudi, používala jazyk a na chvíli vykoukla ven. Díky světlu z televize, jsem viděl, jak ji září oči. Spokojeně semkla víčka, hryzla se do rtu a posunula se tak, aby mě hezky tlačila na klíně, který se začal zvětšovat.
Než jsem mrkl, posunula se víc do boku. Zády k těm dvěma, stále se schovanou hlavou, kterou mi opřela o rameno a vsunula mi dlaň do boxerek.
ČTEŠ
Room-Mate
Fanfic„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím věčně ožralým. Drž basu, ne?" „Asi raději ne. Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi...