- И аз те харесвам! О, Боже, Даниел, откакто те видях разбрах, че си специална. А натякванията на Камерън за теб не успорваха твърдението ми.- хвана ръката ми и се усмихна топло. Прокарах пръсти през косата му, а след това го прегърнах. Джак отвърна на прегръдката ми.
Гледна точка: Камерън
Наблюдавах Даниел и Джак през цялото време, докато бяха във водата. По едно време те се прегърнаха. Стреснах се и скочих от шезлонга. Хвърлих се във водата и ги разделих за секунди.
- Какво става тук?- казах.
- Не, на теб какво ти става?- попита ме Даниел.- Харесвам Джак, той мен-също. Това става.
- Как можа, Ди! А какво стана с нас?- попитах отново.
- Никога не е имало "нас", Кам. Винаги е било Даниел. Е, досега. Сега вече е Джак и Даниел.- Погледна го и хвана за ръката.
- Не!- викнах и бутнах Джак във водата.- Ди, той е по-малък от теб! Помисли си добре дали искаш да си с момче, което постоянно се снима с момичета в клиповете си.
- Помислих.- как толкова бързо- Вярвам на Джак. Той няма да ме отвлече, за да го харесам. Съжалявам, Кам, но простутията, която направи с отвличането, заради нея няма да се съберем.
- Както искаш.- казах, обърнах се и си тръгнах ядосан. Цял ден Джак и Ди се държаха нелепо: хранеха се взаимно, говореха си, Джак сплиташе косата ѝ, а тя се смееше.
Прибрах се вкъщи. Приготвих си топла вана. Апартаментът излеждаше като хотелска стая. На кранчето пишеше: Моля си пъхаите пръстите с кранчето
Послушах табелката. Излезнах, облякох се и излезнах навън. Размотавах се из центъра на града и гледах витрините на магазините. Бяха красиви. Не знам кое точно ме привличаше повече в тези витрини: разголените манекени или светлинките около тях. Изведнъж едно момиче извика: "Това е Камерън Далас!"Ужас, не знаех какво се случва, когато стотици фенки изведнъж тръгнаха към мен. Започнах да раздавам автографи. Половин час по-късно се прибрах със скъсана тениска, без шапка и без един чорап. Не знам как са успели да ми вземах чорапа, но поне съм жив.
- Мале Кам!- каза Наш- Да не се опита да се хвърлиш от скала заради Да....- тогава Гилински сложи ръката си пред устата му и не му позволи да продължи изречението си.
YOU ARE READING
She's Bad
Fanfiction[Написано през 2015г. ] Любовта с известна личност е трудна. Винаги се случва нещо неочаквано във връзката им. Не може да се каже, че не е интересно, просто...казано с няколко думи, сложно е! Не съдете историята по резюмето, ако въобще това се опри...