1- DÖN ARTIK ASLINA!

287 37 28
                                    

Hiç yırtıldı mu örtünüz!


Dövdüler mi sizi hiç tesettürünüzü yerine getirdiğiniz için!


Üstünüzü namahrem erkek olan yerde açmaya çalıştılar mı?


Hiç namaz kılarken babanız gelip kafanıza ayağıyla bastı mı?


Siyah giyiniyosunuz diye hiç odalarda 1 hafta yemek yemeden bırakıldınız mı?


Hiç banyo köşelerinde namaz kıldınız mı siz?


Örtülerinizi, feracenizi kesti mi anneniz?


İnsanların içinde siyah giyiniyosunuz diye utandı mı anneniz?


Alay konusu etti mi millete sizi?


Size saygı duymamazlık yaptı mı?


1-2 söz lafdan bahsetmiyorum. Siz hiç kalbinizden Allah için vuruldunuz mu? Hiç bir acı çekmeden cennete gireceğini zanneden bacım! İmtihan edilmeden cenneti arzu eden bacım! Fatımatüz Zehra mısın sen? Nesibe binti Kab mısın?Peçesini siyoniste açmayan Filistinli Hadel misin sen? Kimsin sen? Sen Rabbinin gözünde gavura benzemeye çalışan bacım? Şeytanın oyuncağı olan, yaptıklarınla efendimizi ağlatan bacım! Kimsin sen? Hata yapma demedi ki Allah sana. İllaki yapacaktın. Yapmalıydın da Rabbine dönmeliydin biran önce, pişman olmalıydın. Peki pişman bile değilken günahından, caba bile göstermezken sen kimsin? İblisin oyun malzemesi bacım! Hala neden kendini eziyet çekmezken, sıkıntı çekmezken oyuncak malzemesi edersin şeytana kendini. Hâlâ düşünmez misin? Rasulullahın senin yüzünden ağladığını. Umrumda değil mi yoksa Resulullah yoksa Allaha iman mı etmiyodun sen? Ne oldu dün elhamdülillah diyodun da bugün ne değişti. Allah var diyodun da neden yok gibi çaba gösteriyorsun. O gözlerindeki eyelınerla mı cenneti istiyorsun sen? Kirlerinden arınmadan cennete giremeyeceğini söylemedi mi Resulullah! Dön artık aslına! Resulullahı ağlatma. Onun narin kalbini incitme. Muhammed yenildi ben kazandım demesin kafir! Laf malzemesi yapma Resulullahı onlara! Hani olsa canını verirdin sen! Ne oldu sana da hala günahında ısrar edersin. Tevbe et artık! Rabbin sana gösterdiği yola yönel.


Ve hamdu lillahi Rabbil alemin 👆

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mücahide Olmak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin