L-am luat pe Harry de mana. Era probabil singura cale de scapare.
I-am luat in palme fata, sarutandu-l apasat. Mi-a raspuns aproape instantaneu, apucandu-mi talia. Motivul actiunilor mele era, evident de a-l face sa se razgandeasca. Nu putea sa fie atat de rece incat sa ma lase in mainile nenorocitilor din jurul nostru.
Sarutul continua, ceea ce ma bucura avand in vedere situatia in care ma aflam. Harry chiar voia sa ma prostituez, ce probabil e mai rau decat orice. Mult mai rau decat sa-l sarut, asta e clar.
Harry s-a desprins de buzele mele, luand o gura de aer. Capul lui s-a asezat dupa pe umarul meu, parca gandind ceva. Bratele sale m-au inconjurat, intr-o imbratisare protectiva, netezindu-mi usor parul. Toate actiunile sale il faceau sa para atat de grijuliu, si pentru un moment uitasem cat de mult il uram. Inima i se inseninase putin, lucru din care aveam si eu de castigat. Se intamplase de mai multe ori de cand ma tine ostatica sa se comporte partial dragut cu mine, dar fara discutii, de data asta se intrecuse pe sine.
- Vrei sa plecam de aici? Harry se ridica de pe umarul meu, privindu-ma in ochi. Am dat viguros din cap. Bineinteles ca voiam sa plec de aici, asta era scopul de cand venisem. Harry m-a luat de mana, actiune la care am raspuns imediat. Eram asa de recunoscatoare avand in vedere ca Harry s-a lasat asa usor impresionat de un sarut. As fi fost in stare sa merg mai departe doar sa nu raman acolo.
Ne-am urcat in masina si am plecat spre casa. Lui Harry.***
Am intrat in casa, pe care acum o puteam vedea mai clar. Era mare, relativ veche, dar cocheta. Nu parea suspicioasa. Dar cat pot insela aparentele, nu?
Harry mi-a spus sa ma duc sus, in camera 'noastra', eu conformandu-ma instantaneu. M-am asezat pe pat, asteptand. Harry a venit doar cateva minute mai tarziu cu o tava cu mancare, pe care am aceceptat-o bucuroasa. Din fericire, nu a stat cu mine cat am mancat, deci am putut sa ma indop cu mancarea de care chiar aveam nevoie.
S-a intors in camera peste un sfert de ora, asezandu-se pe pat langa mine. De data asta, era de o seninatate dulce. Degetele sale mi-au gasit barbia, uitandu-se la mine. Degetele sale aspre imi mangaiau pielea, in timp ce ochii mei confuzi ii urmareau miscarile. Probabil corpul mi se tensionase, fiindca Harry mi-a eliberat barbia, sarutandu-mi cu bezele sale reci pielea de pe umar. Toata rasturnarea asta de situatie ... din cauza unui sarut?
Pe negandite, m-am intins dupa el, conectandu-ne buzele iar. O senzatie familiara m-a cuprins, crezand ca, intr-adevar, era cel mai bun lucru le care il puteam face. Partea bruta a rapitorului meu disparuse. In schimb, degetele sale imi masau gatul incept, cu grija. Pielea mea se simtea sensibila. M-am tras din sarut, facandu-l pe Harry sa isi deschida ochii, formand o privire surprinsa.
- As vrea sa dorm, am spus. Harry s-a uitat la mine. In ciuda asteptarilor mele, nu s-a enervat. M-a privit intelegator si s-a asezat langa mine, anuntandu-ma ca va dormi cu mine. M-am asezat in pat epuizata, iar el si-a infasurat bratul in jurul meu. Am adormit aproape imediat.A/N: aproape 100 de voturi omg. Va multumesc pentru citiri, voturi si atentie in general <3 Apropo, daca aveti o poveste care credeti ca merita citita, anuntati-ma :)
CITEȘTI
Kidnapped ( A Harry Styles FanFiction )
FanfictionNoul inceput de an scolar ii va schimba defintiv viata lui Brooke. Desi o idee care ii va surade initial, situatia in cauza va aduce in peisaj un nou personaj. Harry o rapeste chiar de pe holurile scolii, dintr-un motiv neasteptat, cu scopul de a o...