?????

6K 658 132
                                    

ည​ခင္​း၏အလွသည္​...ၿမိဳ႕ျပလူ​ေနမႈထူထပ္​ျခင္​း​ေၾကာင့္​့...လမ္​း​ေဘး႐ွိ​မီး​ေရာင္​မ်ား...ဆိုင္​​ေပါင္​းစံုတို႔မွျဖာက်လာ​ေသာ...မီး​ေရာင္​စံုတို႔ၾကားတြင္​...​ေပ်ာက္​ကြယ္​လ်က္​႐ွိသည္​...

စား​ေသာက္​ဆိုင္​တစ္​ဆိုင္​...ပိုမိုတိက်စြာဆိုလ်ွင္​..အထက္​တန္​းစားလူတန္​းစားမ်ားသာလာ​ေရာက္​စားသံုးႏိုင္​​ေသာ​နာမည္​ၾက​ီးေနရာတစ္​ခု...

ထိုဆိုင္​အတြင္​း႐ွိ....​ေထာင္​့မက်တစ္​က်​ေနရာ႐ွိ...
စားပြဲဝိုင္​းတစ္​ခုတြင္​....စားစရာထည္​့ထား​ေသာ..ပန္​းကန္​မ်ားအား...ဟန္​ျပရံုတို႔ကနန္​းဆိတ္​ကနန္​းသာ..စား​ခ်င္​​ဟန္​​ေဆာင္​​ေနၾက​ေသာ...လူႏွစ္​ဦး...႐ွင္​း႐ွင္​း​ေျပာရလ်ွင္​..​ငယ္​ရြယ္​​ေခ်ာ​ေမာၾက​ေသာ..​ေယာက်ာ္​သားႏွစ္​ဦး...

ႏွစ္​ဦးထဲမွ..ခနၶာကိုယ္​အနည္းငယ္​ပိုထြားပံုရ​ေသာ..စတိုင္​က်က်​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​က...တစ္​ခ်က္​တစ္​ခ်က္​..
လွန္​သိမ္​းၿပီးသား.ဆံပင္​မ်ားအား..စိတ္​ရ​ႈပ္​ဟန္​ျဖင္​့​လက္​​ေခ်ာင္​းမ်ားႏွင္​့ေနာက္​ဖက္​သို႔ပို႔ဟန္​ျပဳ၍..
မ်က္​ဝန္​းတို႔က..​ဆုိင္​အျပင္​ဖက္​သို႔​ေငးလ်က္​...

​ထို​ေကာင္​​ေလး၏..​ေ႐ွ႕တြင္​ထိုင္​​ေန​ေသာ...မိန္​းမ​ေခ်ာ​ေခ်ာလွ​ေသာ...ျဖဴအု​ေန​ေသာအသားအ​ေရႏွင္​့..
​ေကာင္​​ေလးမွာ...​ေ႐ွ႕ခ်ထား​ေသာ...
စား​စရာကိုသာႏွစ္​သက္​ဟန္​
မ​ေပၚပဲ...စူးစိုက္​ၾကည္​့​ေနသည္​...

"​ေတာ္​ၾကရ​ေအာင္​..."

"ဟင္​...ဘာကိုလဲHun"

"​က်စ္​..."

အဲ့ဒါေတြစိတ္ပ်က္တာ....လူကစကားအေကာင္းေျပာၿပီးဆို
ဘယ္​​ေတာ့မွ....မ်က္ႏွာထားက​ေျပာင္​းလဲျခင္​းမရ​ွိ...

​ေ႐ွ႕က...ဘာလုပ္​လုပ္​နားလည္​ခြင္​့လႊတ္​ႏိုင္​ပါတယ္​ဆိုတဲ့
အ​ေနအထားနဲ႔ျပံဳးလ်က္​ၾကည္​့​ေန​ေသာ...Luhanဆိုသူအား..မ်က္​လံုးႏွစ္​ဖက္​အား
တည့္​့တည္​့ပင္​စိုက္​ၾကည္​့လိုက္​ကာ...

"လမ္​းခြဲၾကမယ္​လို႔​ေျပာတာ...နားလည္​တယ္​မလား"

တစ္​ခန​ေလးပါ...တကယ္​ကို..တစ္​ခန​ေလးပါပဲ..
မိန္​းမ​ေတြမနာလိုစရာ​ေကာင္​း​ေလာက္​​ေအာင္​...
လွပလြန္​း​ေသာ..မ်က္​ဝန္​းတစ္​စံုမွာ...​ေၾကာက္​ရႊ႔ံမႈ​ေတြ..
နာက်င္​မႈ​ေတြ...လြမ္​းျခံဳသြား​ေသာ္​လည္​း...​​ေနာက္​ဆံုး​တြင္​မႈပိုင္​ခပ္​ျပံဳးျပံဳးအရိပ္​တစ္​ခုသာ..သူ႔ထံတြင္​ခ်ိတ္​ထားစျမဲ...

UNSEENWhere stories live. Discover now