Merhaba ben Meltem.Kucuklukten beri kilosu yüzünden dışlanmış bir kız. Bir seyde basarili olduğu inandirilamayan kız. Ve sürekli darbe yiyen kız hadi geçmişe gidelim bilinç altının oluştuğu zamanlara...
Hayatımda bayram ziyaretlerinden nefret etme nedenim egosunu tatmin eden akrabalar oldu. O zaman 10 yaşında idim. Herhangi bir yere oturdum ve insanları izliyordum bir anda benim adım geçti."Kızına da iyi bakmışsın İbrahim bizim oğlanla aynı yaş ama abla dedi ya " ve gülüştüler "Çocuklar zayıf kalmış *kardeşlerimi göstererek.* Ama kızın ve siz baskül ailesi gibisiniz." O zamanlar bu şeylerden pek bir şey anlamadım ama aklımın en ücra kısmına zayıf olmak önemli yazdım.Eve gittiğimde aklıma gelen benle yaşıt çocuk bana abla dedi yasimdan cok mu büyük duruyordum anneme sordum "Anne ben çok mu büyük duruyorum " "hayır kızım senin kemiklerin iri." Benim kemiklerim iri dedim o zamanlar eee kemiklerim iri ise bu doğuştan ise benle neden dalga geçiyorlardı tabii o zaman aklıma gelmedi bunlar dediğim gibi aklımın karanlık kısımlarına attım ve gerektiğinde onları çıkardım.O yıllarda en sevdiğim kadın Anneannem idi. Dizleri ben bildim bileli ağrır ona yardım etmeyi severdim o zamanlar sanırım 10 yaşından büyük değildim. Bir gün dizlerinin çiğnenmesi gerekti ben ise kapı arkasında idim. Ona yardım etmeye gelecekken ismimi duymamla donakaldim. "Kızım meltem gelmeden sen gel şimdi o ezer geçer bacaklarimi" içeri girip köşeye oturdum insanlar zayıf değilsen yardımını bile istemiyordu. Acaba ezer miydim diye dusundum çocukluk aklı ama gercek su ki seni kirmayacak tek bir insan bile yok.
O yaşlarda tek bildiğim Furkan adlı bir çocuktan hoşlandığım çok iyi de davranırdı ama bir gün çok kilolu olduğumdan bahsetti epey gücenmiştim küçük bir kizdim ve ardından ne kadar iğrenç göründüğümü dile getirdi ve bunlar hep aklımın karanlık köşelerine yazıldı en sonunda güzellik zayiflikla doğru orantılı diye bir kuram çıktı lanet hayatıma hoşgeldiniz.
Uyarı Etkilenecek ve midesi bulanacaklar lütfen okumasın vote ve yorumlariniz beni mutlu eder(TT)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulimia ?
Paranormal"Bana zayıflık ve güzellik kavramı aynı dediniz." Kurgudur. Etkilenen ve tiksinen insanların okumaması Rica olunur.