Стели - Имаше дълга черна коса, която често връзваше на кок. Очите и бяха в три цвята - сиво, синьо и жълто, а устните и бяха кърваво червени. Стели обичаше да учи, но повече обичаше сестра си. Макар понякога да се сдърпваха, те винаги се подкрепяха.
Тори - Имаше дълга червена коса, която почти винаги беше спусната. Очите и бяха сини, а устните ярко червени. Тори обичаше да свири на китара. Едно от малките общи неща на сестрите , беше страстта им към четенето.
Хари - Имаше дълга къдрава и кестенява коса, зелени очи и устни, на които човек доста трудно ще издържи без да целуне. Беше добър сваляч и жените умираха за докосването му. Той беше груб, но в същото време нежен.
Найл - Имаше къса руса коса, сини очи и бледорозави устни. Беше мило и добро момче, също от популярните.
Г.Т. Стели
Вече пътувахме от няколко часа, а на мен и на Тори ни омръзна. Заради баща ни трябваше да се преместим в Калифорния или по-точно Лос Анджелис. Тори започна да мрънка и аз не дълго след нея. Бяхме гладни, а майка ни шофираше толкова бързо, все едно някой ни гонеше. Нищо чудно баща ни да се е замесил с някой мафиот. Той не ставаше за тази работа, но все пак се занимаваше с нея. Някой ден щеше да постада сериозно.
Г.Т. Тори
Не издържам повече да крия от сестра си, че не татко е виновен за преместването ни. Ако не се бях напила, намаше да си купя джойнт и нямаше да ме хване полицията. Тате трябваше да изчисти името ми, а сестра ми не трябваше да разбира.
Н.Г.Т
- Сигнахме - каза Дайндне, гуернантката им.
- Слизайте милички - каза Мариса.
- Оф, мамо, гладна съм - промърмори Тори.
- Тори спри да мрънкаш, не си спряла да говориш. - заяде се Стели.
- Момичета, слизайте - обади се строго Дайнде.
Всички слязоха от колата и се запътиха към голямото имемие. Около него се простираше бяла ограда. Щом влязоха жените ахнаха. Коридора беше дълъг от тъмен дъб, а в края му имаше стълбище нагоре.
Хола беше отдясно на входната врата, в него имаше една каменна камина. Стените бяха с черна боя, а пода с черен ламинат. Имаше голям диван, а срещу него огромен телевизор. Дивана и фотьоилите около него бяха бели, килима под тях беше крвмав и кафяв, а масичката посредата беше висока, кръгла и стъклена. Върху нея имаше ваза пълна с бели рози.
В кухнята имаше всичко необходимо за професионален готвач. Печка, тостер, миксер, хладилник, пасастор, чопър, кафе машина, пекарна за хляб и много шкафове пълни с прибори и чинии.
Стаите бяха в разлипни цветове, имаше синя за Стели, жълта за Тори, червена за Мариса, кремава за Дайнде, една черна и една бяла за гости.
Тавана беше от тъмни дъски. Миришеше на бор и имаше диван, библиотека и клатещ се стол, на който всички се зарадваха много.
Изведнъж къщата се напълни със смях и с усмивки. Всички започнаха да подреждат багажа. След два дни беше началото на новата учебна година, а утре щяха да отидат на шопинг. Щяха да се забавляват и щяха да бъдат щаатливи, но един човек промени всичко.
YOU ARE READING
You Are Only Mine (Fanfiction With Harry Styles)
RomanceИмето и е Стели. Тя е невинно и умно момиче. Тя и сестра и бяха най-големите аутсайдери и най-задръстените задръстенячки. Неговото име е Хари. Той е капитана на футболния отбор и най-големия плейбой в училище. Един ден съдбата решава да ги срещне...