Bölüm 15

479 49 1
                                    


Kumda oturup Luke'u izliyordum.O da yanıma gelip oturdu,bana baktı ve "Otele gidelim mi geç oldu." dedi.Gülümseyip "Her şeyimiz ıslak" dedim. "Bir şey olmaz" dedi ve ayağa kalktı.Bende arkasından kalkıp ıslakta olsa elbisemi üzerime geçirip saçlarmı topuz yaptım.Luke tişörtünü eline alıp "Gidelim prenses" dedi.Arabaya oturur oturmaz onu izlemeye başladım.Fazla izlemiş olmalıyım ki ışıklarda durduğumuzda bana bakıp "Yüzümde film mi oynuyor?" diye sordu.İç geçirip "Hayır" dedim. "Saçların ıslakken çok tatlı oluyorsun"

Luke gülüp "Beni kaç kere ıslak gördünki?" dedi. "Tatlı olduğunun kararını vermeye yetecek kadar"

Sırıtıp yola devam etti.Bir kaç dakika sonra varmıştık.Arabadan indiğimizde dört kişi koşarak yanımıza gelip bagajdan bavulları almaya başladılar.İçeri girdiğimizde Luke resepsiyona kartı almaya gitti,bense koltuğa oturup beklemeye başladım.Bu çocuğun beni götürdüğü yerler hep mükemmel oluyordu.Ve evet.Pahallı.Luke eliyle gel işareti yapınca hızlı adımlarla yanına gittim.Asansöre bindiğimizde "Luke" dedim meraklı bir ses tonuyla. "İki oda mı aldın acaba?"

Luke'un sırıtmamak için kendini zor tuttuğunu görebiliyordum. "Neden sordun?"

Omuzlarımı silkip "Öylesine" dedim. "Eğer iki odaya gerek yok para israfı,yalnız başına kalmaktan korkarım ya da güzel bir akşam geçirmek istiyorum dersen haberim olsun"

Omzuna hafifçe vurup "Bakarız" dedim. "Yani küçükte olsa bir ihtimal var mı?"

"Şansını zorlama derim Skywalker"

Asansörden indiğimizde Luke bir kartı bana verdi.Odalarımız yan yanaydı.Kapıyı açıp Luke'a baktım, "Bir duş al ve yanıma gel" dedim ve cevap beklemeden içeri girip kapıyı kapattım.Oda çok büyük ve güzeldi.Bavulumu açıp siyah ipek askılı mini geceliğimi çıkarıp yatağın üstüne attım.Aynada kendime bakıp gülümsedim ve duşa girdim.

...

Geceliği giyip saçımı taramaya başlamıştım.Kapı tıklatıldığında tarağı bırakıp son kez kendime baktım.Fazla mı açıktı?Olsun.Kapıyı açıp gülümsedim.Luke biraz şaşkınlıkla gözü hemen vicuduma kaydı.Geri çekilip "Balkona geç" dedim.Luke bişey diyemeden biraz daha bana bakıp balkona yöneldi.Kapıyı kapadım ve balkona geçtim.Luke'un yanına oturup "Başlayalım bakalım bayım" dedim ve bacaklarımı kıvırarak ona dönüp oturdum. "Ne anlatayım prenses?"
Gülümseyip "Tanrım kız kardeşini çok seviyorum" dedim. "Eve döndüğümüzde beni onunla tanıştıracaksın"
Luke bana bakıp "Hepsi bu muydu?" dedi. "Bilmiyorum,seni yıllardır tanıyormuş gibiyim.Böyle bilmiyorum.Sen...sen çok farklısın."

Luke bana yaklaşıp sıkıca sarıldı.Bende ona sarıldım ve yıldızları izlemeye başladık.Luke "Raven" dedi yavaşça. "İyi ki yanımdasın"

Gülümseyip ona baktım "Film izleyelim mi?Bir kaç tane getirmiştim" dedim.Luke "Ben seçersem olur" dedi ve ayağa kalktı. "Zevkine güveniyorum"

Yatağa yatıp Luke'u izlemeye başladım.Elinde bir cd ile bana dönüp "İnanmıyorum,korku filmi sever misin?" dedi. "Bayılırım!" dedim ve zorla gülümsedim.Luke "Peki ozaman" dedi ve cd yi kutudan çıkardı.Tamamen yalandı.Kokru filmlerinden nefret ederdim.Neden o filmi koymuşum!Tanrım,korkudan ölücektim ve Luke'da bana gülecekti.Arkama yastlanıp derin derin nefes aldım.Luke televizyonu açtı hızla ışıkları kapayıp yanıma yattı.Dua etmeye başlamıştım.

Filmin ilk beş dakikasında kendimi tutmayı başarmıştım.Güzel gidiyorsun Raven devam et.Küçük yastığa sıkı sıkı sarılmıştım.Filmdeki kadının birden çığlık atmasıyla benimde bağırmam bir oldu.Luke'un koluna yapışıp kendimi ona doğru çektim.Elini boynuma atıp beni sıkı sıkı sardı.Televizyondan çığlıklar ve farklı sesler geliyordu.Göremiyordum çünkü yüzümü Luke'un göğsüne bastırmıştım.Bakmak istemiyordum.Biraz daha durup göz ucuyla ekrana baktım.Başımı göğsüne koyup izlemeye devam ettim.Onun yanımda olduğunu bilmek birazda olsa beni rahatlatıyordu.

...

Luke ışıkları açıp "Korku filmlerini sevmiyormuşsun demek prenses" dedi. "Nefret ederim.Şimdi bütün gece rüyalarıma girecek"
Luke yatağın ucuna oturup "Sakin ol,boşver" dedi.Biraz oturduktan sonra ayağa kalkıp "Neyse' dedi. "Çok geç oldu sende uyu artık.Eğer çok korkarsan ara beni gelirim"
Tam kapıya doğru yönelmişken "Dur" dedim. "Gitme"
Luke bana merakla baktı.

"Bu gece yanımda kal"

-Devam Edecek-

Yalnız BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin