Myparanoyak

8 0 5
                                    

Kim Bilebilirki İnsan Her İstediğinin Bir Gün BiLe Gercekleşmeyeceğini. Hayat Oyle Zordur Ki ; Bazen Bırak ne yapacağını Ne yaptığının Bile Farkında Olmuyor. MeseLa Bence Hayatınızı Yaşayın ! Öyle Çekinmekle hayat yaşanmaz gündüzleri yatın uyuyun Geceleri Gezin Ne kötüyse onu yapin yiyin için Yasak Olan hwrseyi Deneyin Kuralları Cineyin Sevişin Öpüşün Sevdiklerinize Açılın Sevdiğinizi Saklamayin Kırdıklarınızı Arayın Özür Dileyin çünkü Bir daha asla Dünyaya Gelemeyeceğiz.Hayat çok kısa Ne zaman Kimin Nerde Ne Olacağı Belli olmaz ÖLÜM var bugün Varız Yarın Yokuz. Küfürbaz Bir insanım Doğuştan Mı Dersiniz Tabikide Hayır Yaşadikca TerbiyesizLeştim Bu Kötü Huyumun Tek Sebebi İnsanLar oldu. Bir gün sevgilimle Oturuyoruz Şöyle Dedim ; Cay İcermisin ? - Kola Yok mu ? Dedi. o an Küfrettim Ananı Sikeyim Emperyalizm Diye. Ettigim Düsünceye bak kızın Egosuna bak küfür edipte Ne yapacaktım Şiirmi Yazaydım Eminimki Siz Olsaydınız Aynısını Yapardınız . Yaşadığım Hayat Pek kolay sayilmaz Ama genede Sükrediyorum 1997 yılında Suructa Dogdum. Henuz 2 yasindayken Ölümcül bir hastaliga Yakalandim doktorların tek dedikleri eve götürün ve ölümünü Bekleyin demeleriydi tabi Bunlari Annemden Ögrendim Ki halada Bazen acılarını Cekiyorum böbrek Hastaligiydi Neyse Hastaneden döndükten sonra eve getirmisler Beni henuz 2 yasinda Bir Cocuktum ! Hayata 1-0 Yenik basladim. Zamanla ALLAHin hikmetiyle Ayakta durmuşum ve Hastaligi Yenmişim ilk okul Orta ve Lise Derken Okulu Gecen Sene Bitrdim. Durumumuz Olmadığı İçin Lise 1 den Beri Yazları Antalyada Turizmde Calışiyorum Liseyi Bursanin Yenişehir ilcesinde Okudum Ordan Tanıştığım Bir kız Arkadaşım Vardı Yazları antalyaya Geldigim İcin aramiza ister istemez Mesafe Giriyordu Tabi bizim Kız Sıkılmış bundan ne yapsin istedigi saatte yokum öpüşecegi sevişeceği Kimse yok kendini Siktircek Kimse Yok. Gece Vardiyasında Çalışiyordum 16\24 arasi bir gun iş Çıkışı Eve giderken telefonum Çaldı Arayan Sevgilimdi Alo dedi. efendim Dedim. - Neyapiyorsun. Hic Eve gidiyorum Sen Neyapiyon - Bende oyle muzik dinliyorum. İyi Bakalim Dinle Dedim hafif gülümseyerek. - Şey sana bişey dicem Dedi " söyle bakalim - Ben başkasını seviyorum dedi. Cekinmeden utanmadan şap diye söyledi bunu o an neye uğradığımı Şaşırdım anlamadım dedim . Tekrarladı aynı kelimeyi Dilini Siktiğimin kızı. Ya ben Dedim. Yapamiyorum sen yoksun dedi bekle dedim ne var bunda az kaldi gelecem dedim dinlemedi ne yaptiysam boşunaydi kapatti telefonu beynimden vurulmuşa döndüm Kırıldım gücendim darıldım bunaldım kısacası mahf oldum. 2 gün işe gitmedim intihara bile kalkıştım 3 senemi verdiğim kadın tek kelimeyle hayatımı sikmişti. Farkındaydım olaydan 3 gün sonra çalışamaz oldum istifa ettim Suruca Döndüm memleketime. Oysa o isteseydi Bursaya onun Yanına Gitcektim Ama Bekleyemedi Götü mesafeleri Yemedi tabi. Memlekete dönünce Annemin Sayesinde Ayağa kalktım yıkılmadım. Hep onu Takip ettim sanal Alemden. Mutlu gibiydi aradan 1 seneye yakın zaman gecti bir gun telefonum caldı onun numarasını sildigim icin taniyamadm aklimda bile kalmamış arayan yabancı bir numaraydi açtım ; Alo dedi ilk alo deyişinden sesinden tanıdım direk söylediklerim Şunlardı : Ne var lan amk kızı gene sikmeyemi geldin hayatımı unuttum Lan seni arama bi daha siktir ol beni tercih ettiğin adama. Bu konuşmalarıma ettiği Tek kelime tek cevap Şuydu ; yok öldü. Dedi beni niye aradın dedim . - Seni özledim. defol Dedim . - Yapma dedi affet dedi İçimden bir ses affet diyor çık git bursaya sarıl diyor ama guruma yediremedim Sustum devam etti. - En çok neyi Özledim biliyormusun Dedi Neyi dedim bana küfür etmeni Dedi. O anki sinirle Ozman Senin ben 7 ceddini sikeyim dedim ve telefonu kapattım o numarayi engelledim arayamazsın diye çünkü aynisini bidaha yaşamaktan korkuyordum yapamazdim bidaha aynisi olursa Paranoyak diye biri olamazdı.

MyParanoyak✌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin