Pp amir
Het was vandaag de grote dag ik zou vandaag haar hand vragen ik heb al met haar vader en broers gepraat alles.Het is helemaal geregeld, toch ben ik heel zenuwachtig ik wil geen schande pakken bij haar ouders.
Me zus kwam binnen en begon te kijken of alles goed zat ook me oudere broer en me kleine broertje (2jr) kwamen later me kamer in gewandeld om te kijken of ik er klaar voor wad en ke kleren goed te keuren.Ze zagen dat ik zenuwachtig was en gaven me peptalk en knuffelde me we liepen naar beneden waar mijn moeder stralend stond te wachten.Ik heb geen vader die is een tijd geleden overleden mijn moeder heeft daardoor ook een vader rol in mijn leven gekregen ze is me alles wollah ik houd van haar.
Pp lina
Wajoww vandaag was de grote dag amir zou mijn hand komen vragen.Ik hoop dat alles dit x wel goed verloopt geen neppe shit maar het stelt me gerust dat we na vandaag verloofd zijn.
Soumaya kwam mijn kamer binnen met een mooie jurk een koffertje en een tas in haar handen "yallah al kirda ga doushen ik ga je klaar maken voor strakss yallah sta op"zij soumaya ze3ma boos.Ik stond op en pakte een nieuw lingergie setje uit de kast en een marokkaanse huisjurk.
Ik ging snel doushen en droogte me daarna af ik deed snel mijn kleren aan en smeerde een lekkere bodylotion en deed deo op en me haar liet ik naar zo.Ik liep weer naar mijn kamer waar soumaya ongeduldig zat te wachten .Ze wees dat ik moest gaan zitten op de stoel .Ik ging zitten en ze begon aan mijn haar ze heeft het heel mooi gestijld en daarna gekruld en gewoon los gelaten.Daarna deed ze mijn make up snel .Toen ze klaar was keek ik in de spiegel ik was blij met het resultaat.Me moeder kwam binnen en begon te joelen ze was niet normaal blij en liep dansent de kamer uit.Even later kwame noor souli en mo op mijn bed zitten. "Onse kleine zusje word groot je word van amir maar je blijft ons gekke zusje".
Ik lachte "komt goed insha allah ".ik hoorde de bel gaan en ik begon helemaal te stressen, ik keek snel in de spiegel of alles nog goed zat en rende snel naar de keuken.Ik hoorde dat mijn moeder de deur al het open gedaan en iedereen uitgebreid aan het groeten was. Sousou (soumaya) duwde me opzij om snel thee op tafel neer te leggen want we hadden alles al op tafel neergelegd. Ik gluurde nieuwsgierig vanuit de gang naar de woonkamer waar ik iedereen zag zitten ,soumaya kwam opeens naar me toe en zij dat ik in de woonkamer moest gaan zitten.
De hand vraaging ging heel snel volgende week gaan ik en amir trouwen voor de wet en bij de iman. Dan zijn we officieel al getrouwd, en over een maand is onze bruiloft die we in Marokko gaan houden, zodat we geen woeshoems hoeven uit te nodigen zonder dat iemand boos op ns word.
Mohim isnha allah gaat alles goed en zal mijn toekomst rustig zijn.
Zal haar toekomst zo worden als zij wil dat het word?
JE LEEST
Lina's life......
RomanceSalam o aliakom , ik ben lina ik ben 17 jaar oud en ik woon met Mijn broers en ouders in amsterdam. Ik leid een rustig leventje tot dat ik het woord liefde en defenitie daarvan leerde kennen.En is de manier waarop ik leef wel juist ? Mis ik n...