I'm better

96 7 9
                                    


,,Malik,Styles! Přestaňte se vybavovat!," ozval se halou naštvaný hlas trenéra.
,,No tak jsem jí prostě ošukal," zakončil rychle Zayn svou zajímavou historku ze včerejší noci a s úšklebkem si nandal druhou rukavici a rozjel se zpět k bráně,kde jsme měli trénovat střelbu. Cestou ze země vzal hokejku,kterou tam položil. Nebo spíše zahodil. Já jsem zůstal tam,kde jsem byl. Jsem brankář,takže když trénují střelbu na odkrytou bránu,jsem tam k ničemu a můžu si jen tak povstávat u mantinelu. Upřímně už jsem se viděl doma pod horkou sprchou a jak si pak zalezu do postele. Nemám rád večerní tréninky,příjdou mi více vyčerpávající než denní,ale v tom nevidím žádnou logiku. Hned v pondělí nás čeká dost náročný zápas. Tučnáci z Pittsburghu sem přitáhnou jejich zadky i s tím jejich centrem Horanem. Je to jen namyšlené děcko po kterém všichni šílí. Akorát protihráče fauluje a co je nejhorší,že mu to většinou projde. Ale na mě si nepříjde,chytnu jeho puk,kdykoliv se pokusí na mě vystřelit. Ještě chvíli jsem tam jen tak stál,dokud na mě trenér nemávnul,abych šel do brány. Byl to fajn chlap,jen když se naštval,tak jsem se bál,aby nemetal blesky. Byl jsem s ním párkrát na pivu a pokecali jsme i o dost osobních věcech. Mám ho rád a asi i ostatní kluci kromě Zayna,který má svojí hlavu a dělá přesný opak toho,co trenér řekne. Ale bez něj bychom byli ztraceni,je to náš nejlepší střelec.
Postavil jsem se do brány a pro jistotu si stáhl helmu do obličeje. Jelikož kluci stříleli hned po sobě,neměl jsem šanci vše pochytat,ale i přes to několik puků skončilo v mé lapačce a několik jsem jich vyrazil. Možná si říkáte,že brankář celou dobu jen stojí a pak chytí puk,který je mířen na jeho bránu,ale tak jednoduché to není. Nesu vlastně tu největší zodpovědnost. Takže mě prohry mrzí nejvíc,příjde mi,že za to můžu já.

Po ještě půlhodinovém tréninku jsme se všichni odebrali domů. Jakmile jsem vyšel ven ze stadionu,viděl jsem Zayna,jak si už zapálil cigaretu.
,,Si pak nestěžuj,že neudýcháš zápas," praštil jsem ho do zad a trochu si popoběhnul,aby na mě nedosáhl.
,,Někdo je závislý na cigaretách a někdo zase na sexu. Kdy zase příjde na tvoje kurvička?,"
,,Jmenuje se Louis a není to žádná-," my o vlku a vlk za rohem. V kapse tepláků se mi rozvibroval mobil a podle melodie jsem poznal,že mi volá právě Louis.
,,Ahoj Lou,copak potřebuješ?," musel jsem se sám pro sebe usmívat.
,,Ahoj H,říkal jsi,že máš dnes trénink,tak jsem myslel,jestli po něm nechceš trochu uvolnit?,"
No nemilovali byste ho? ,,Budu jen rád,když příjdeš Lou. Dneska to vidím na pořádnou kuřbu,co ty na to?,"
,,Mmm budu tam,hokejisto.,"
,,Vyzvednu si tě,mám tu auto. Tak za deset minut jsem před tvým domem,"
,,Dobře,budu se těšit,Hazz," s tím to položil,asi aby se mohl jít nachystat. Vždy mu to trvá dlouho,ale výsledek stojí za to. Lou je takový můj kamarád s výhodami. Dal by každému a kdykoliv. Kdybyste ho viděli,neodolali byste. Občas mu za to dávám i peníze.
,,Byl to on co? Jsi rudej až na prdeli," smál se Zayn,který mě mezitím dohnal.
,,Jen mi závidíš," vyplazil jsem jazyk. ,,Tak čau,kámo. Uvidíme se v pondělí,nandáme jim to," objal jsem ho. I když se vzájemně urážíme a popichujeme,za nikoho jiného bych ho nevyměnil. Je to můj nejlepší kámoš už od doby,co jsem začal hrát.
,,Kdo má Malika v týmu,nikdy neprohrává," se smíchem na mě ještě zavolal a já už nasedl do auta. Pustil jsem si rádio,abych neměl takové ticho a vydal se k domu ,kde bydlí Louis.

,,Ahoj H," ozval se vysoký hlásek a pak jsem spatřil i tělo,když si Louis sednul na místo spolujezdce.
,,Vypadáš skvěle,Lou. Hmm,ty cucáky nejsou ode mě," zamračil jsem se na jeho krk,kde se vyjímala dvě znaménka.
,,Jsou od Stana," zrudly mu tvářičky a sklopil pohled. Samozřejmě nebyl Lou jen můj,ale i tak jsem nerad viděl známky toho,že se ho dotýkal někdo jiný.
,,Yeah? A umí tě Stan uspokojit lépe než já?," rozjel jsem se,zařadil a ruku si položil na Louiho hubené stehno.
,,N-ne to ne. To jenom ty," přesně to jsem chtěl slyšet. Se spokojeným úsměvem jsem sledoval vozovku.
,,Máš nový svetr? Nikdy jsem ho na tobě neviděl," Lou si potrpěl na dámské svetry,měl na ně doslova úchylku.
,,Je nový,koupil jsem si ho za peníze,co jsi mi dal minule,"
,,Je krásný," rychle jsem se na něj otočil,abych si ho znovu prohlédl. Pak už jsme nemluvili. Na řízení se musím plně soustředit,což Lou plně respektuje. Když mi sedí v autě Zayn,tak pořád mluví něco o sobě,což mne rozptyluje tak,že někdy přehlédnu červenou na semaforu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I'm better - jednodílná Larry/NarryKde žijí příběhy. Začni objevovat