Kapittel 2

14 2 2
                                    

Da så jeg noe som jeg ikke hadde forventet.

Det var .... EN HUND! det var den søteste hunden jeg hadde sett. Det var en mops, min favoritthunderase!
Jeg lurte på hva jeg skulle kalle den. Og hvordan jeg skulle mate den. Jeg har jo ingen hundemat! Eller matbolle! Eller hundegodt! Da så jeg at alt det jeg ikke hadde, var oppi pakken. Men jeg måtte fortsatt tenke på navnet. Jeg tenkte på å kalle den opp etter en av dantdm sine hunder. Men da kom jeg på det perfekte navnet. LUCKY. det er navnet. Men jeg lurer fortsatt på hvem det var som sendte hunden. Men så fant jeg noe. Det lå på bunnen av pakken. Det var en lapp. Med et navn på. Og adresse. Det var fra...
DANTDM!!!!!!
Omg! Dantdm har gitt meg en hund! Det står til og med adressen hans! Jeg lurer på om brevet er fra han! Men hvorfor vil dantdm gi meg en hund? Betyr det at jeg vant konkurransen? Jeg må se hva som er inni brevet. Jeg åpnet brevet, og der inni var det, en backstage billett til dantdm showet. Jeg ble overlykkelig. Jeg fant også en hel del andre ting. Jeg så på adressen til dantdm. Da ble jeg veldig sjokkert. Jeg fant ut at han er naboen min! Han bor bare fire hus unna. " Jeg må fortelle dette til Jennifer." Jeg sjekket mobilen for å se om det var noe jeg måtte gjøre. Jeg ringte til Jennifer. " Hei, kan du komme bort? Jeg har noe å vise deg." "Ok." Sa hun. Jeg satt og klappet Lucky, men da banket det på døren. Jeg gikk for å åpne. Og der, sto han. Selveste DanTdm! The Diamond minecart! Dan Middleton! Og gjett hvem som sto ved siden av. Det var Jemma! Jeg ble veldig overrasket og veldig glad. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si. Det ble en pinlig stillhet. " Hei "
Det var Dan som snakket. " Er det du som er Emma? "
Spurte han. Jeg nikket og rødmet litt." J-ja " fikk jeg stotret frem. Da tok jeg mot til meg og spurte: "hvorfor er dere her? Og hvorfor ga dere meg en hund?" "Er du ikke glad?" Spurte Dan. " Jo, men
det kom så brått på! Alt sammen! Hunden, billetten og ikke minst besøket!" Utbrøt jeg. "Hvis du vil, kan meg og Dan bli her for å forklare alt. Sa Jemma. "OK forklar meg alt fra deres synspunkter." Sa jeg. Vi gikk til stuen og de forklarte meg alt. Da vi hadde snakket litt, spurte jeg: " Kan jeg bli med bort til dere en tur?" " Ja sikkert." Svarte Dan. Vi gikk til de og da jeg kom inn, kjente jeg noe mykt stryke mot føttene mine. Jeg så ned, og der var Ellie og Darcie! De var så søte! " La oss bake noe!" Sa Jemma. " OK." Sa Dan.
Vi gikk ut på kjøkkenet. Jemma fant fram ingrediensene. Vi skulle bake Oreokake. Vi baket ferdig kaken og snakket en del også. Da vi satte oss i stuen, så vi at Lucky, Ellie og Darcie kom godt overens, og lekte sammen. Plutselig, ringte det på døren.

Hei! Da kom det et nytt kapittel. Si ifra hvis kapittelet er for kort/ for langt.
~ GamingQueen38

Livet Med DantdmDove le storie prendono vita. Scoprilo ora