Πρόλογος

723 47 88
                                    

Τον ερωτεύτηκε.

Δεν άντεχε μακρυά του.

Δεν άντεχε στην ιδέα να είναι με κάποια άλλη εκτός από την ίδια.

Εκεινος;

Το ίδιο.

Ήξερε όμως,ήξερε πως θα την πληγώσει.

Και δεν το ήθελε.

Δεν ήθελε να την δει πληγωμένη.

Δεν ήθελε να την δει να υποφέρει εξαιτίας του.

Δεν μπορούσε όμως ούτε να μείνει μακριά της.

Για αυτό και επέλεξε να την κάνει δικιά του.

[...]

Η Στεφανία και η Ελλη από την στιγμή που γνώρισαν η μια την άλλη γίνανε αχωριστες. Οταν η Ελλη μετακόμισε με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο αδελφό της στην Αθήνα,στα δεκατέσσερα της, το πρώτο άτομο που της στάθηκε ήταν η Στεφανία.

Αφού είχαν δεθεί αρκετά ξεκίνησαν να κοιμούνται η μια στο σπίτι της άλλης,να περνάνε όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα τους μαζί αλλα και γενικά καθε τους μέρα.

Ο,-ενός χρόνου-,μεγαλύτερος αδελφός της Έλλης παρολαυτα ποτέ δεν είχε αυτήν την καλή σχέση με την Στεφανία.Δεν πολύ μιλούσαν,ένα "γεια" έλεγαν και αν τύχαινε άλλαζαν και καμία κουβέντα.

Τα πρώτα δυο χρονια της ήταν παγερά αδιάφορος.Μεχρι που έτσι ξαφνικά ξεκίνησε να νιώθει.Και δεν της άρεσε.Ο Γιώργος από τα 15 του που τον γνώρισε άλλαζε τα κορίτσια σαν τα πουκάμισα.Και στην Στεφανία δεν άρεσε αυτό.Δεν ήθελε να γίνει και αυτή ενα από τα παιχνιδάκια του.

Μα να που έγινε...μόνο που ο Γιώργος δεν την υπολόγιζε σαν παιχνίδι του,αλλά σαν κάτι πολύ παραπάνω.

[...]

Η Στεφανία είναι ένα 18χρονο κορίτσι που μένει στην Αθήνα.Πάει 3η λυκείου και αν και δεν είναι συνέχεια με τα μούτρα στο διάβασμα είναι από τις καλύτερες μαθήτριες του σχολείου της.Ζει μόνο με την μητέρα της αφού οι γονείς της εδώ και πολλα χρονια έχουν πάρει διαζύγιο.Οπως και η κολλητή της,πριν γνωρίσει το αγόρι της, έχει αρκετές κατακτήσεις,αλλά τα τελευταία δυο χρονια της ζωής της έχει μάτια μόνο για έναν...τον αδελφό της κολλητής της.

Ο Γιώργος,ο περίφημος αδελφός,είναι 19. Παρολαυτα πάει και εκεινος 3η λυκείου αφού στην 1η γυμνασίου είχε χάσει χρονιά γιατί είχε χτυπήσει άσχημα έναν συμμαθητή του. Είναι το πιο καυτό αγόρι του σχολείου και σχεδόν όλες τον θέλουν.Εχει πολλές κακές συνήθειες, όπως το να έχει κάθε μερα διαφορετική στο κρεβάτι του,καπνίζει,χάνει εύκολα τον έλεγχο, μπλέκει συχνά με τον κολλητό του,και αγόρι της αδελφής του, σε καβγάδες,πράγματα εντελώς φυσιολογικά για εκείνον και τον κολλητό του.Ειναι ερωτευμένος με το μποξ και είναι από τους καλύτερους μποξέρ στην Ελλάδα.

Η Ελλη είναι επίσης 18 όπως και η κολλητή της. Πάει και εκείνη 3η λυκείου και είναι εξίσου καλή μαθήτρια.Ειναι τον τελευταίο χρόνο σε σχέση με τον κολλητό του αδελφού της,πράγμα που στην αρχή δεν άρεσε στον Γιώργο αφού φοβόταν πως θα την πληγώσει,αλλά στην συνέχεια το δέχτηκε.

Ο Άγγελος είναι 19 και πάει και εκεινος 3η λυκείου.Δεν έχει χάσει κάποια χρονια,απλά μπήκε ένα χρόνο αργότερα στο νηπιαγωγείο με αποτέλεσμα να μείνει πίσω.Εχει σχεδόν τις ίδιες συνήθειες με τον κολλητο του,εκτός από το να αλλάζει τα κορίτσια σαν τα πουκάμισα και να χάνει τον έλεγχο.Ειναι και εκεινος ερωτευμένος με τον μποξ,αλλά δεν είναι τόσο καλός όσο ο Γιώργος και το ξέρει και ο ίδιος. Ήταν και εκεινος πάνω κάτω σαν τον Γιώργο,άλλαζε τα κορίτσια το ένα μετά το άλλο.Μεχρι που έκανε σχέση με την Ελλη.

Ο αδελφός της κολλητής μουWhere stories live. Discover now