¤•¤ 21 ¤•¤

4.6K 336 57
                                    

On binlerce insanın ışıklı çubukları ile aydınlattığı sahnede ellerini hayranlara sallayarak koşa koşa en uç noktaya geldi.
Gözlerini ne kadar kısarsa kıssın pankartlarda yazılanları okuyamıyordu.
Sahnede gözlüklerini takamadığı için hayranların onlar için hazırladığı süslü pankartlardaki yazıları çoğu zaman okuyamıyordu.
Ama ilginç bir şekilde yazılanları çok merak ediyordu.
Bu durum rehberinde kayıtlı kişilerin kakao durumlarındaki sözlere bakmak gibi bir takıntı haline gelmişti.
Belki astigmatı olmasa, onları kolayca okuyabilse bu kadar ilgi çekici olmazlardı.
Hayır hayır yine ilginç olurlardı çünkü hayranlar gerçekten ilginç şeyler çıkarıyorlardı.

Beline dolanan kollarla bir anda irkildi.
Kulağına değen dudaklarla içi titrese de hayranlara gülümseyerek el sallmaya devam etti.

" Hayranlardan bile kıskanıyorum seni."

KyungSoo kulağındaki fısıltı ile gülümsemesi daha da genişlemiş elindeki mikrofonla haykırmıştı.
İzleyenler gerçekten de onun şarkıya eşlik ettiğini düşünebilirdi.

Jongin kolunu büyüğünün omzuna atıp uzakta bir kaç noktayı işaret etti.

" Hyung şu pankartları görebiliyor musun?"

" Göremediğimi biliyorsun. "

Jongin ona el sallama da eşlik ederken eğilip kulağına fısıldadı.

" Çift isimlerimiz yazılı. Hatta kalp bile koymuşlar."

" Ne yazıkki göremiyorum."

" Dert etme yakında hayran çekimleri nete düşer, gösteririm sana. Bir kaç site buldum. Harika. Bizim resimlerimizi ve videolarımızı paylaşıyorlar. "

" Sana onlara bakma demiştim.
Sonra can sıkıcı şeylerle karşılaşıyorsun."

" Ama hyung çok güzeller.
Benim bile göremediğim güzelliklerini fotoğraflamışlar. Hepsini indirdim telefonuma."

" Sen o sitelerde yayınlananlardan çok daha fazlasını gördün. Neden onlarda ısrar ediyorsun ki?"

" Bizi destekleyen birilerinin olduğunu bilmek çok güzel hyung."

KyungSoo elini Jongin'in beline yerleştirip basenlerini birbirine çarpınca diğerinin yüzüne keyifli bir gülümseme yerleşince uzanıp kulağına fısıldadı.

" Bunun da fotoğrafını indirirsin artık. "

KyungSoo geniş gülümsemesi ile Jongin'den ayrılıp sahnede başka yöne ilerledi. Peşinden gelen küçüğünü umursamadan kendisine kollarını uzatan Ryewook hyunguna koştu.
Neşeyle şarkıya eşlik ederken Jonghyun da koşarak yanlarına gelip onlara dahil oldu.

Bütün gruplar sahnede keyifle kapanış şarkısını söylerken kalabalığın arasında gözleri diğerini ararken Taemin'le sarmaş dolaş görünce dudaklarının arasından tısladı.
Hemen arkalarında Siwon Hyungunu görünce tekrar genişçe gülümseyerek ona doğru koştu.
Siwon kendisine kollarını açarak gelen küçüğünü aynı gülümseme ile karşıladı.
Kolları birbirinin bellerinde iken KyungSoo omzunun üzerinden Jongin'e baktı.
Tam da beklediği gibi Jongin Taemin'den ayrılmış öfkeyle kendisine bakıyordu.
Jongin sahnede asık suratla rotasız dolanırken KyungSoo Siwon'dan ayrılıp Jongin'in etrafında bir kaç tur attı.
Diğeri pas vermeyince yakınlardaki Suho ile kol kola hayranlara el sallamaya koyuldu.
Gözleri tekrardan diğerini aradığında stajerlikten beri yakın arkadaşı olan Krystal'e su uzatırken görünce Suho'dan ayrılıp sahnenin uç bir köşesine giderek mikrofonu pantolonunun cebine sıkıştırıp sadece el salladı kendilerinin isimlerini haykıran hayranlara.
Diğerini merak etse de sahnede köşe kapmaca oynamaktan sıkılmış tek başına ışık denizine el sallıyordu.
Kapanış şarkısı bitince hayranları selamlama kısmına geldiklerinde sahnedeki kalabalıkta kendine uygun bir nokta aradı. Yine onun için en uygun nokta Jongdae'nin yanındaki boşluk olduğuna kanaat edip oraya koştu.
Jongdae onu gülümseyerek karşılamış elini uzatmıştı.
KyungSoo kendisine uzatılan eli tuttuğunda diğer yanında uzatılan Taemin'in elini görünce başı ile selamlayarak kendisine uzatılan eli tutacağı sırada araya giren beden buna engel olunca KyungSoo bulunduğu yerde kaydı.
Boştaki elini tutan tanıdık sıcaklıkla ona gülümsememek için yüzünü ondan başka her yere çevirdi.
Hayranları eğilirek selamladıklarında patlayan konfetiler ile elini sıkan ve titreyen eli daha sıkı tuttu.
Çünkü Jongin konfeti gibi basit ama aniden ortaya çıkan şeylerden korkuyordu.

Himouto KyungSoo HyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin