Anna Clark:
Tai padarius mano viduje pasijautė kaltės jausmas. Kodėl aš tai padariau?
Zayn pagilinus bučinį aš greit atsitraukiau ir mėginau atgauti kvapą.Kodėl aš jį pabučiavau?
- Tai tu kaltini mane? Nors pati bučiuojasi su Zayn.- įniršes tarė Joe.
- Aš...- pasimečiau.
- Tu maža kalė!- suriko Caitleen ir jos kumštis susmigo mano veide.
Netekus pusiausvyros nukritau ant žemės. Iš skausmo užsidengiau nosį ir išleidau skausmo aimana.
- Kas tau darosi?- sukluso Zayn, o prie manęs prisilenkė Joe.
- Tau bėga kraujas.- tarė Joe.
- Aš ja nunešiu į kambarį, jei reiktu pagulėt.- tarė Zayn.
- Ne tai padarysiu aš.- susierzinęs tarė Joe.
Jis apglėbęs mano smulkų kūną, pakėlė mane nuo žemės ir pradėjo kažkur nešti.
Padėjęs mane ant minkšto pagrindo jis atsisėdo šalia manęs.
- Ar tau patiko?- paklausė jis.
- Ką?- sutrikau aš.
- Ar tau patiko bučinys?- jis sukluso vėl.
- Nenoriu apie tai kalbėti, kai esu ne blaiva.- tariau aš ir nusisukau nuo jo į kitą šoną.
Rytas
Sunkiai pramerkusi akis, mane iš karto pasitiko galvos skausmas.
Negaliu patikėti kaip pasielgiau vakar. Aš tikra kalė.
Sunkiai pakilus nuo lovos bandžiau susivokti kur aš esu.
Tai buvo Joe kambarys. Viskas ko dabar norėjau tai grįžti namo.
Išėjusi iš Joe kambario įpuoliau į Zayn.
Jo veide atsirado šypsena.
- Tas bučinys tikrai padėjo atsikratyti Caitleen.- tarė jis.
- Pamiršk, per tave gavau nuo jos į snukį.- sumurmėjau greit ir norėjau eiti, bet jis pačiupo mano ranką.
- Nepamiršk, kad tu pirma mane pabučiavai.- jis nusišypsojo ir paleido mano ranką.
Greitu žingsniu patraukiau lauk iš šitos skylės.
Atsiradus namuose, nieko nebuvo. Tikriausiai tėvai darbe.
Užlipau viršun, prisiekiu, kad galėjau girdėti kaip kažkas kalba mano kambaryje.
Atidarius savo kambario duris išvydau, ant mano lovos sėdinčias Kenna, Cami, Sindy, ir Amber.
- Ką tu darai mano namuose?- piktai tarstelėjau ir pažvelgiau į Amber.
- Anna ji nieko blogo nepadarė. Viskas ko ji tik nori, tai buti tavo drauge kaip ankščiau.- tarė Kenna.
- Aš tikrai atsiprašau.- Amber atsistojo ir priėjo prie manęs.
- Tu visada buvai mano draugė...- numykiau ir stipriai apsikabinau ją.
- Tai pasakok.- tarė Cami.
- Ką pasakoti?- paklausiau aš.
- Kodėl tu pabučiavai Zayn? Ir būtent tu.- Sindy sukryžiavo rankas ties krutinė.
- Aš... Um... Aš buvau girta.- tariau ir truktelėjau pečiais.
- Na ir kas? Tu vis tiek pabučiavai jį. Sakyk ar patiko?- isišiepė Kenna.
- Nutiko kas nutiko... Nenorėjau to padaryti, o bučinį prisimenu kaip per miglą.- tariau.
Netrukus išgirdau durų skambutį. Greit išėjus iš kambario, nusileidau į apačia.
Atidarius duris pamačiau Zayn.
- Ko nori?- piktai žvilgtelėjau į jį.
- Aš...
Jam spėjus pratarti vos vieną žodį aš jį pertraukiau.
- Jei tu dėl to, kad pabučiavau tave tai pamiršk. Padariau tai, nes buvau girta ir norėjau sukelti Joe pavydą. Nemanyk, kad tai padariau dėl tavęs.- piktai tariau.
- Šiaip aš čia dėl to, kad mama man sakė atnešti šita švarką. Joe tėtis jį pasiskolino iš tavo tėvo.- tarė Zayn.
Viskas ko noriu dabar. Tai pradingti.
- Aš suprantu, kad tau nepatinku aš tavęs irgi nemėgstu, bet nenoriu pamiršti to bučinio, nes man jis patiko.- tarė Zayn.
Tai buvo keista. Labai keista.
Jaučiau kaip mano žandai pasidengia raudoniu.
Jis negali taip kalbėti, jis tiesiog negali taip kalbėti apie tą bučinį.
Greit pagriebus švarką pakabinau jį ant pakabos ir išėjus uždariau duris.
- Kas tau daros? Tu negali taip kalbėti. Prisimeni mes nekenčiam vienas kito.- kalbėjau aš.
- Aš nekalbu, kad tu man patinki, kalbu, kad bučinys man patiko.- Zayn pavartė akis.
- Gerai tiesiog užsičiaupk.- tariau ir susiėmiau už galvos, kai pajutau skausmą joje.
Staiga man pradėjo svaigti galva. Kažkas su manimi vyksta. Tai yra blogai.
Išleidus skausmo aimaną, sukritau ant kelių. Ir po kekių sekundžiu pajutau kaip tamsa apsemia mano akis.
---
Soouu ir vėl trumpa. Iškart atsiprašau už klaidas.
Ačiū ir myliu kas skaito šia istorija ♥♥♥
DU LIEST GERADE
Purvinas Žaidimas
Fanfiction"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."