A dirty game

988 25 3
                                    

O zi de vară . Pentru mulţi e doar o zi obişnuită , în care te relaxezi undeva cu prietenii , cu părinţi sau cu alte persoane care-ţi sunt apropiate . O zi cu ciripit e păsări şi soarele care-ţi arde faţa firavă . Dar pentru el nu era o zi obişnuită . Un simplu băiat la prima vedere , cu o faţă angelică şi cu un corp lucrat cu mare grijă . Un playboy . Dar el , ascunde multe , secrete , minciuni şi mai ales crime . Crime însângerate care-l bântuie şi în acest moment . Dar el nu se opreşte , nu are limită . Vărsarea de sânge , ţipetele de durere şi lacrimile vărsate doar din cauza unui copil . Raiul lui . Paradisul care-l face să se simtă în largul lui . Pentru el , o plăcere mai mare decât plăcerea oferită de cele mai tari droguri . Cine e acest băiat ? Bună întrebare . Nu mulţi îl ştiu . Sau cei care-l ştiu , fug de el . Ţin prea mult la vieţile lor ca să le rişte stâng în preaşma lui . Totuşi , el e Jason McCan . Un criminal în serie la vârsta de doar 18 ani , vârstă la care alţi băieţi ar fi în cluburi , cu fete pe jumătate dezbrăcate şi cu grămezi de sticle cu cele mai rafinate băuturi alcoolice . El nu . Detestă cluburile , detestă alcoolul . La prima vedere , iubitul perfect . Până ajungi să-l cunoşti , şi să-ţi dai seama cine e el . Acest băiat , care fură inimile tuturor fetelor , playboy-ul liceului . Băiatul care le-a avut pe toate-n pat . De la prima , la ultima . Dar totul se poate schimba radical , când ea păşeşte în acel liceu şi schimbă regulile jocului impuse de Jason . O fată cuminte , zic mulţi . O fată splendidă , deşteaptă şi foarte sociabilă . Un înger , nu ? O adevărată comoară . Fata după care toţi băieţi întorc capetele şi se uită miraţi la corpul ei de dansatoare la bară . O inocentă şi firavă petală de trandafir . Până când , se bagă-n planurile lui Jason .. mare greşeală . O greşeală care , probabil , o va costa viaţa . Viaţa ei , acum , e în mâinile lui . O poate distruge , sau poate face din ea o operă de artă . Totul depinde de el . 

A dirty gameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum