-Taehyuuuuuuung! - üvöltötte a barátom reggel,hogy felkeljek.
- Hagyjáááál - nyávogtam majd magamra húztam a takaróm ,mire valaki rámugrott.
-Keljél már fel! - mondta hangosabban majd letépte rólam a takarót és szembe találtam magam vele..istenem..azok a szemek..
-Kookie..mit csinálsz?-nem nagyon tudtam mit mondani a zavartságom miatt.
-Felkeltelek.Ki kell mennünk gereblyézni,vagy nem megyünk este sehova!-ezt meghallva már is felpattantam ,elrohantam a fürdőbe felöltözni stb.,majd lent találkoztunk.
Igen,ugyanazt a lakást bérlem Jungkook-al.Annyira imádom őt..lehet hogy még annál is jobban.
-Mit szeretnél reggelizni,TaeTae?- Ah,amikor így hív mindig érzem hogy elpirulok,nem tudom miért..
-A gabonapehely megfelel- választoltam vigyorogva,majd leültem az asztalhoz.Nem kellet sok, a háziasszony hozta is nekem és magának a gabonapelyhet.
-Jóétvágyat!-mondta ellenállhatatlanul aranyos arccal.Most úgy megölelgetném..
-Ja,köszi neked is.-vágtam rá némi fáziskéséssel.
Miután ettünk,felvettük a kabátunkat és rohantunk ki gereblyézni.Hát persze hogy nekünk marad a nagy része..lusták.∆Este 7 óra∆
-Jungkook!- üvöltöttem az ajtóban állva.Alig vártam már hogy elinduljunk,mert imádok bulizni.És főleg azt a fajta bulit imádom,amit Yoongi-ék vezényelnek.De ha Sütike nem siet,nem fogunk oda érni.
-Itt vagyok!-visította,majd nyitotta is az ajtót.Körülbelül egy másfél óra még megérkezünk pöttöm kis barátunkhoz.Egy ideig sétáltunk,majd valami megmoccant mellettünk,és a pici Jungkookie megijedt,majd hozzámbújt..megint vörös vagyok.Érzem.
-Mi az Jeon Jungkook?-kérdeztem,miközben a hátára tettem a kezem.
-Uhm..izé..é-én csak.megijedtem..-mondta dadogva,majd elhúzódott volna,de én csak annyit hagytam neki hogy éppen áttudjam karolni.Így ballagtunk amíg oda nem értünk.
-Majd én csengetek-nevetett majd amikor nyomta volna a csengőt,egy mókás kedvű Namjoon repült ki az ajtón vihogva.Mind a ketten megszeppentünk.
- Ezért most megbüntetlek asszony!!-mondta Nam részegesen Jinnek,majd visszarohant a házba,majd mi is követtük.Ledobtuk kabátjainkat,majd fogtunk egy egy kevert italt.Ez ment egy darabig.Táncoltunk->ittunk ->táncoltunk-> ittunk.
Felfigyeltem arra hogy valaki sír a mosdóban.Az én sütikém volt az..
-Kookie..?-mentem oda a földön zokogó barátomhoz.
-Taehyung!!-rántott le magához,hogy szorosan megöleljen,de balul sült el így éppen rajta fekszem..
(Khm sexy time veszély)
Ő csak ártatlan és kisírt szemekkel nézett rám..nem bírtam tovább..magamhoz rántottam majd szenvedélyesen lekaptam.
Hm-ögött egyet,majd magához húzott és viszonozta.Ezután olyan dolog történt,amit agyilag nem bírtam felfogni,bár azon is meghökkentem hogy viszonozta a csókom.
Szétváltunk,és megnyalta a szám,bejutást kérlelve.
Megkapta.Nyelvünk vad és forró táncot járt.
Felültettem a falhoz és miközben toltam a falhoz ráültem. Szétváltunk,és vissza. In and out. A testem olyan forró volt,nem hittem el ami történik.Reggel,ott ébredtem a fürdőben,félmesztelenül,Kookie mellett.