Bölüm-1

3 1 3
                                    

Gece gece niye çağırdı anlamadım üstelik yağmur yağıyordu üstümdeki ince hırka ısınmamı sağlamıyordu bikaç metre daha yürüdükten sonra huzur veren gözlerini gördüm yanına gittiğimde sarılmadığını farkettim sorun etmeden boynuna atladım bedenimi aniden bir sıcaklık kapladı sırtımda ellerini hissetmiyordum korkdum.Bedenimi geri çektim gözlerine bakmaya basladım küçük bir gülümseme yoktu gözlerinde bulmuştum inan bende mutluluğu.
"Mert bir sorun mu var?
Gözlerini gözlerimi ayırdığında gülüşlerini bekledim ama tek bir ifade yoktu sessizce ayakkabısına düşen yağmur damlalarını izlemeye başladı...
Yutkunarak
"Eylül"
Sesini duyduğumda tüm korkularımı uzaklaştıran bir adam tanıyorum.
"Ayrılalım...yani ben yapamıyorum"
Deyip arkasına bile bakmadan hızlıca yanımdan uzaklaştı...
Yağmuru beklemiştin beni terk etmek icin üşümüştüm ama sana geri dön demedim ömür gibi bakarken ölüm oldu gözlerini seviyorum diyodun simdi gittin sebepsizce gel yine tut elimden gidelim bu sehirden yalnizliktan biktim inan psikolojim cok bozuk bi kere gülümse bana yillardir yok bende huzur...Sıradandı senin sahte gülüşlerin kolaydı çekip gitmen yandığımı görmedin sen bu kadar mı basittin zaten ben hep senden uzaktaydım yanına almadın nedenini söyle bana gitmene kim neden oldu öldüm evet bu gün bende istediğin bu muydu şimdi otur düşün böyle miydin geldiğinde?
Bittim iste ben artık gurur duy lan kendinle...

Beyaz'ın SiyahıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin