Odată cu inceputul unui nou capitolul din viaţă totul se schimbă .Oameni pe care abia îi cunoşti devin deodată centrul existenţei tale iar cei ce reprezentau o mică parte din viaţa ta dispar.Dar hai să nu mă mai invârt atât in jurul cozii şi pentru un micuţ moment să incerc să las melancolia deoparte.Probabil voi dragi cititori vă intrebaţi ce tot îndrug atât fără noimă.Ei bine odată ce am devenit liceană am cunoscut şi descoperit diferite tertipuri de adolescenţi in noua mea clasă.Fiind o bună obsevatoare sau mai degrabă o ciudată de prima clasă am reuşit cu uşurinţă să descopăr ce fel de persoane sunt (şi regret din tot sufletul acest lucru).Aşa că vă voi prezenta pe scrut o parte din noi mei colegi:
Fiecare clasă are un coleg ce este mai mult sau mai puţin retardat .Ei bine noi îl avem pe Tom..Tom este genul de coleg ce stă in faţa ta ,te bruiează la cap in fiecare oră şi când aude de o lucrare sau de o temă face un poker face genial apoi cu o privire de copil haitinez lăsat să moară de foame te imploră să il ajuti si pe el că.. Deh 5 nu ia tot narodu.Dragului de Tom îi poţi spune in faţă monument de prostie sau căptiţ iar el iţi va arunca un zambet inconfundabil mai apoi realizând ca defapt l-ai jignit .Tom ca un copil plin de imaginaţie ce e iţi va răspunde la jignire cu celebrul „TE LOVESC „ sau te va numi pur şi simplu „bufelniţă’.El este cel ce a reusit sa mâzgălească juma de foaie de catalog că Deh... 1 pe care il incasase nu arăta bine fără semnătură lângă..Când vine vorba de cuceriri Tom este mereu ghinionist deoarece fetele reuşesc să işi dea seama de intelectul lui fără să fie nevoit să deschidă gura insă Manuela, prietena lui de nădejde ,îi e mereu alături .Deşi uneori ai dori ca Tom să fie trimis in Africa si mâncat de primul cârd de baştinaşi înfometaţi realizezi ca o zii fără el ar fii cam seacă .Deşi Tom nu e perfect e un prieten de nădejde uneori .Cel mai bun prieten al dragului de Tom este Marcel..Marcel este genul de adolescent slăbuţ cu o fata de copilandru ce pare timid.Ei bine el reprezintă acel tip de coleg ce intră in bucluc mereu şi spune chestii ciudate din senin..Adică acum cateva zile in timpul orei de chimie s-a intors cu nonşalanţă la mine şi mi-a spus cu un zâmbet de copil inocent că bijuteriile lui sunt pufoase..Wow..mai apoi a inceput să imi povesteasca despre hamsterul său ce se pare ca intrase în calduri şi incepuse sa cotârcească peretii cuştii..Da dragi cititori Marcel e un copil special foarte special ..
Acum dragi citittori toţi îl ştim,l-am văzut,sau am auzit de Jonny Bravo..Da da acel tip din desene ce se credea un macho man si care ne făcea să hihilizim mereu.Insă dacă cineva mi-ar fii spus că am să-l intâlnesc in realitate aş fii crezut că a baut o duşcă bună .Dar cum viaţa e mereu plină de surprize am descoperit că Jonny s-a reincarnat in Max (unul dintre colegii mei).Tipul ăsta nu se lasă niciodată.Adică mereu dar mereu e in preajma unei “puicuţe „făncându-i fel de fel de complimente vomitoase..Nu o să inţeleg niciodată cum reuseste să se dea la 20 si ceva de fete intr-o zi insă cred că acesta e un talent inăscut ca si in cazul geniilor ce se nasc deja inteligenti..A încercat să mă abordeze şi pe mine dar cred că privirirea mea de „Mai lasă-mă Gigele ”l-a facut să renunte ,
Iar ultimul dar nu cel din urmă este minunatul de Jaymi.Jaymi reprezintă acel tip de băiat al dracului de atrăgător dar si al naiba de fiţos si răutăcios.Adică dacă cineva te-ar putea omorâ cu sarcasm ,comentarii in plus si scinism el ar fii acela.Ce este enervant e că Haylei ,draga si scumpa mea prietenă,e cum să spun atrasă de el.După multe cercetări am ajuns la concluzia ca scumpul meu coleg e bipolar adică odată te porţi de parcă aş fii ceva Leana a gării jignindu-mă si făncând comentarii răutăcioase iar apoi cu un zambet de milioane mă intrebi ce mai fac si de ce sunt supărată*What the hell is wrong whit you child *.
Aceştia sunt câţiva din noi oameni „aparuţi” de curand în viaţa mea.Deşi nu sunt perfecţi ziua mea ar fii mult mai gri fără comentarii stupide ,răutăcioase şi bancuri spuse anapoda.
Desi dealungul vieții întâlnim diverși oameni cu direferite tipologi cel mai bine este să nu-i judecăm. Deoarece dacă unul dintre ei este ciudat ,nepopular,tocilar „Oare noi cum suntem?”.Mereu e mai bine să fim simplii observatori decât critici înrăiți .
YOU ARE READING
Jurnalul unei adolescente
Teen FictionMegan vă prezintă viaţa ei prin prisma "jurnalului său".Barfele,relaţiile şi dramele adolescentine sunt prezentate într-un mod unic în universul creat de acest "jurnal".în fond ne este prezentată viaţa unei simple adolescente ce incearcă să supravi...