Prolog

42 8 4
                                    

''Baru?'' zvolala jsem do prázdné chodby domu.
''Barčo?!'' žádná odpověď.
S povzdechem jsem si vyzula boty a šla do patra, kde měla pokoj.
Bez zaťukání jsem do něj vtrhla.

''Co je s tebou?! Copak ty dnes ne-''
Na zemi se válely potrhané a pomačkané plakáty koní.
Barča stála na židli, na jejich místo věšela plakáty s nějakýma klukama 
a spokojeně si k tomu pobrukovala  nějakou melodii.

''Co to proboha je?'' zamračeně se na mě otočila.
''Jak co?! Když už tak kdo. A je to One Direction. Nejlepší a nejúžasnější skupina na světě!'' začala skákat na místě a pištět.
Jen jsem nad tím protočila oči.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

''A tohle je Niall Horan.'' ukázala na modrookého blonďáka.
Už snad hodinu mi tu popisuje všechny členy tý skupiny. Kdy se narodili, co mají rádi, co nemají rádi, z čeho mají fóbii nebo dokonce jakou mají velikost bot.
Upřímně mě z toho začíná bolet hlava.
Nevím co si od toho slibuje. Že se přidám do klubu Directionerek? To sotva.
Nerada to říkám, ale je s tím horší než jehovista.

''Nic ve zlým Baru, ale nějak nechápu, co je na nich tak úžasnýho.''

''No jasně.'' odfrkla si. ''Ty totiž nechápeš nic. Jsi prostě divná.''

''Prosím?! '' překvapeně jsem se na ní podívala.
''No tak prostě nemám stejnej názor na věc, to je toho, ale kvůli tomu nemusím být nutně divná. Vždyť to samý bych mohla říct i o tobě! Jo a mimochodem, já nejsem ta, co všechno zahodila jen kvůli čtyřem klukům, který pravděpodobně nikdy neuvidí.''
Jen kývala hlavou a ironicky se usmívala.

''Víš, asi bys už měla jít.'' hodila po mě povýšený pohled.

Mírně jsem přimhouřila oči. Snažila jsem se v té holce co seděla předemnou najít svojí nejlepší kamarádku, ale... marně. Už tu na ni zřejmě nezbylo místo.

''Fajn!'' odsekla jsem.

''Sbohem!'' řekla jsem nakonec a pak už jen práskla dveřmi a odešla.

Po cestě domů jsem přemýšlela jak se to mohlo stát? Jak se z ní stalo tohle? Jediný co jsem věděla bylo to, že mě tohle od ní hrozně mrzelo i když jsem si to ze začátku nechtěla přiznat.




Asi je to v tuhle chvíli těžké posoudit, ale co na to zatím říkáte?
Budu ráda za každý komment a VOTE. 😉

Pro: VÁS
Od: Sokkyny

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Prince on White Horse Kde žijí příběhy. Začni objevovat