NARESZCIE...

2.8K 265 90
                                    

Jungkook's P.O.V

Ta wioska jest mała, i najlepszym miejscem by się z kimś spotkać jest plac zabaw. Tam gdzie się poznaliśmy. Pewnie tam są.

Arghh~ gdzie jest moja biała koszulka?
Nie mam na to czasu.

Muszę tam iść.
Stanę za czymś. Za drzewem, ławką lub czymkolwiek co tam będzie.
Będę ich obserwował.

Mówię od razu; jeśli odważy się dotknąć mojego Tae, to pokażę mu jak szybko słodki i niewinny Kookie może stać się złym i bezlitosnym Kookiem.

------------

Kiedy Jungkook zauważył 2 chłopaków na placu zabaw ukrył się za wielkim, starym drzewem.

Rozpoznał twarz Tae, a potem zobaczył jego byłego chłopaka.
Przyjrzał mu się dokładnie i uświadomił sobie, że to jest jego sąsiad z Seulu.
Zaczęło mu się lekko kręcić w głowie.

'Ex Tae to mój sąsiad. Ex Tae to mój sąsiad.' - Jungkook zaczął się powtarzać.

'To nie może być prawda.'

'Pewnie wie kim jestem i teraz będzie chciał pobić i mnie...'

Kiedy Jungkook tak rozmyślał, nie zauważył, że były chłopak Tae już poszedł.

Był tam tylko klęczący Taehyung z głową w swoich dłoniach.

Jungkook podbiegł do niego.

'TAE! TAE! Co się stało?'

'Jungkook, co ty tutaj robisz?' - Tae otarł swoje łzy.

'Czemu mi nie powiedziałeś? Czemu?'

'Nie mogłem. Bałem się...
Ale na razie wszytko jest w porządku.'

'Jak to 'na razie'?' - Jungkook zapytał zdezorientowany.

'Bo on mi nie da spokoju w Seulu.' - Tae zaczął płakać jeszcze bardziej.

'A co on dokładnie powiedział?' - Jungkook usiadł na ziemi koło płaczącego Taehyunga i go przytulił.

'Powiedział, że w Seulu udowodni mi jak bardzo mnie kocha.
Ale ja nie chcę go już więcej widzieć.
Będzie mi wchodził w drogę do końca mojego życia. Więc po co żyć?' - Tae powiedział szlochając.

'NIE! Taehyung przestań tak mówić! KOCHAM CIĘ.' - Jungkook krzyknął.

Taehyung uniósł swoją głowę i spojrzał głęboko w jego oczy...

'Tak. Kocham cię... Wreszcie to powiedziałem.
Kocham cię Taehyung, i nawet jeśli nie czujesz się tak samo wobec mnie, to nie chcę byś wypowiadał tak straszne słowa. Zmieniłeś mnie. I zajęło ci to tylko tydzień. Chcę zostać z tobą...' - Jungkook powiedział szlochając.

'Kookie... Ja też cię kocham. Nie chciałem ci mówić bo się bałem. Ale teraz się cieszę że to powiedziałem. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię.' - Tae zaczął się powtarzać z uśmiechem na ustach.

'Nie musimy się już niczym przejmować. Jesteśmy teraz razem, tak? Nie ma już więcej złych kolesi, którzy nie są warci tak cennego Anioła którym jesteś...' - Jungkook dodał, po czym złożył pocałunek na ustach Taehyunga...

Summer Cottage /VKOOK\ [PL] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz