watak dan perwatakan.

124 15 1
                                    

Naeun - Seorang gadis yang kecewa apabila first love nya meninggalkan dirinya tanpa sebab. Dari segi luaran dia seorang yg tabah tapi sebenarnya dia tidak berdaya lagi dengan kejadian yang dialaminya. Dia selalu melepaskan kesedihan dan kemarahannya dengan bermain badminton kerana itu merupakan permainan kesukaannya. Dia selalu menghabiskan masanya dgn bermain permainan itu supaya dia dpt memulakan hidupnya dgn perkara yg berfaedah.. Setelah dia dah pun melupakan first love nya tiba-tiba first lovenya dtg mcm owg yg tidak diundang dlm hidupnya selepas 17 tahun lamanya.. Dia teramat sakit apabila first love nya dtg di depan matanya.

Luhan - merupakan first love kepada Naeun. Dia seorang yang seorang yang menyukai perempuan yang cantik. Dia meninggalkan Naeun disebabkan Naeun tidak cantik orangnya dan dia cuma memanfaatkan Naeun untuk kepentingannya saja tanpa memikirkan perasaan Naeun. Dia selalu menanggap Naeun, seorang yang lurus bendul,tidak pandai berhias,pakai cermin mata yang besar,tidak pandai bergaya,pakai baju yang tak ada klas dan banyak lagi. Setelah dia buat keputusan utk minta putus kepada Naeun tanpa mendengar jawapan daripada Naeun dia terus blah. Dia telah berjumpa dgn owg yang dia idamkan dan telah menjadi kekasihnya.

Suzy - kekasih kepada Luhan. Dia seorang yg seksi, seorang model, pandai bergaya. Semua lah yg ada pada dia menyebabkan Luhan terpikat terhadapnya. Dia sebenarnya seorang yang sombong,mata duitan,guna cara yang kotor utk dpt kan sesuatu yang diinginkannya.

Mingyu - seorang lelaki yang selalu ada dgn Naeun disaat naeun sedih,marah dan kecewa. Dia juga seorang yg suka bermain badminton dan merupakan atlet sukan badminton. Dia selalu akan berlatih bersama dgn Naeun sebelum dia pergi bertanding di luar negara. Dia selalu pergi bertanding ke luar negara kerana dia mewakili negara..

HURT VS LAST LOVE.Where stories live. Discover now