"ko jangan muncul depan mata aq lagi lepas ni!" Suga menengking walaupun jimin telah lama berjalan pergi. Pelukan antara dia dan chaeyoung dieratkan lagi.
Suga mengusap lembut belakang chaeyoung. Esakan chaeyoung yg tadinya perlahan kini kedengaran semakin kuat. "su-ga a-a-ku ta-takut" Chaeyoung menatap wajah suga dengan air mata yang deras mengalir. Riak wajahnya jelas menunjukkan bahawa diri dalam ketakutan.
"shh sudah takyah nangis lagi, jangan risau kau bersama dengan aku sekarang.takde siapa pun yg akan ganggu kau kalau ada aku.." Suga mengesat air mata chaeyoung dengan ibu jarinya cuba menenangkan Chaeyoung. Mungkin dia trauma?
Chaeyoung pov
Apa yang lelaki nak dari aku? aku tak paham betul!? Ah baik aku jangan pikir hal ni. "su-ga a-a-ku ta-takut" aku menatap wajah suga dengan air mata yang deras mengalir.
"shh sudah takyah nangis lagi, jangan risau kau bersama dengan aku sekarang.takde siapa pun yg akan ganggu kau kalau ada aku.." Suga mengesat air mataku dengan ibu jarinya
tsk...tsk.. aku menjarakkan diri aku dengan suga, tiba-tiba aku sedar ada sesuatu yg hilang dari genggaman tanganku.
Pandanganku mula meliar mencari dimanakah benda tu pergi, tiba2 aku ternampak benda kecil yang bersinar2 di hujung sudut lorong dimana aq berada sekarang ini.
Suga yang masihmemelukku aku tolak dengan sekuat mungkin. Bamm!! terdengar bunyi hentakan. kuat sangatkah aku tolak dia tadi? ah lantaklah sekarang dia bukan masalah aku, masalahnya ialah...keychain yang aq baru beli tadi! macam mana kalau benda tu rosak?!!
Tanpa menoleh sedikit pun kearah suga , aq pantas berlari ke arah tuju aku. Sebaik sahaja sampai dimana tempat benda tu terletak ...
Suga Pov
Entah mengapa tetiba badan aku ditolak kasar chaeyoung , Bamm!! badan aku terhentak pada dinding lorong tersebut. "argh terasa jugaklah sakit dia" aku mengusap bahagian belakang tubuh badanku.
Aku memandang Chaeyoung yang berjalan kearahku dengan wajah yang memerah? mungkin dia sedang marah? tapi kenapa? sebab apa? Apa pulak yg aku buat kali ini hinggakan dia mahu memarahiku? pelbagai persoalan singgah dimindaku dan
pang!
Satu tamparan dari chaeyoung hinggap di pipiku. Pipi aku memerah bahang mungkin, tapi ini bukan kerana blushing akibat kena kiss atau apa! tapi pipi aku memerah sebab...
..yea sebab ditampar , masuk ni kali kedua aku ditampar , aku tak pernah alami perkara ni sebelum ni. first yg penampar haritu tu aku tahu n mengaku tu memang salah aku , tapi sekarang ni? aku tak buat salah pun terima penampar jugak? the fu*k!! wuishh sabar suga sabar!
Suga memegang pipinya yang kemerahan. Memandang Chaeyoung yang merenung suga bagaikan nak telan. "apa yang saya buat sampai saya patut ditampar?" Sengaja suga menggunakan perkataan 'saya' dengan si Chaeyoung kadang suga sendiri tak paham dengan chaeyoung sekejap okay sekejap nak marah.
YOU ARE READING
It's you? || Myg
FanficStatus ; hiatus [rewritten] Dia , adalah lelaki yang aku cari selama ini. Yea it's you. The ones who I've loved since begin.