"Ik ga naar school!," roep ik nog terwijl ik de deur dicht trek. Vandaag is weer de eerste school dag en ik verheug me er heel erg op, want ik heb me zoooo ontzettend verveeld deze zomervakantie.
Ik pak mijn fiets en fiets naar school. onderweg fiets ik nog even langs Serra.
"Hoi" hoor ik uit het schuurtje komen."Hoi heb jij zin in vandaag? " vraag ik. "Ja natuurlijk, ik ben heel erg nerveus." "Hoezo dat dan." "Er komt vandaag een nieuwe jongen in onze klas een of andere Hidde ofzo," ik kijk haar aan terwijl we beginnen te fietsen. "Daar wist ik niks van." "Nee ik ook niet" zegt ze "Mijn moeder vertelde mij dat net".
In de tussentijd zijn we al weer aangekomen op school, en dan gaat net de bel "Snel ik wil niet te laat komen op mijn eerste dag" zeg ik.
Als we aankomen lopen zit iedereen al in de klas meneer de Vries zegt "Ga maar gouw zitten dames, Bo ga jij maar naast Hidde." Ik kijk met geschokte ogen naar Serra en dan naar Hidde. Het lijkt net alsof die gast 24/7 wiet rookt hij ziet er echt niet uit. Maarja ik moet wel gaan zitten "Hé lekkerding" zegt hij. Ik reageer er niet op en doe net alsof ik het niet hoor. Nu maar hopen dat de les zo snel mogelijk voorbij is.
*tringggg*
Gelukkig daar gaat de bel, ik ren zo snel ik kan de klas uit naar mijn kluisje. Dan zie ik dat er iemand tegen het kluisje aan komt leunen en ik kijk op. Kut het is hidde, ik schrik. "Niet van me schrikken schatje zo erg ben ik toch niet." "De wiet lucht komt me anders tegemoet lopen." Snel sla ik mijn hand voor mijn mond waarom zeg ik dit. Hij pakt mijn arm stevig vast en zegt: "Als ik jou was zou ik maar niet zo brutaal doen daar komt niks goeds van" zegt hij boos, en loopt weg.
Het was een beetje kort sorry daar voor ik ga zo snel mogelijk weer schrijven met dank aan SerraBakkerIk ga denk ik elke week een hoofdstuk doen
JE LEEST
The good boy end The bad boy
Teen FictionBo is een heel normaal meisje, totdat er een jongen (genaamd hidde)bij haar op school komt die haar voor zich alleen wil hebben. Hidde doet er alles aan om haar te krijgen. En op een dag is ze verdwenen.