(Medya: Kate)
Kate?!
Sadece bir tane daha...HAHA!Bu çok hoşuma gidiyor!Heheh!~Fairy Tail üyelerinden buraya gelen hepsi öldü ve öbür dünya yok oluyor.Kralın işi bu.Bu sayede Lucy asla öbür dünyaya gidemeyecek!
Lucy...Callum ve Coraline...O ikisi asla bana gerçek dostluk vermedi...Ama ya Lucy?O aptal sarışın Lucy Heartfilia?O bana dost gibi davrandı ama ben onun bütün arkadaşlarını öldürdüm.Acaba Natsu'ya üzülmüş müdür?
Sorun yok.O kralı yenince aklını silerim.
Bana 'deli' der ama bunu gerçek dostum için yapıyorum.Sadece dostlar birbirleri için bunu yaparlar!
Bana da Coraline yaptı ama dostluk için değil.Kölelik için.Bu yüzden hep somurtuyordum.Bu yüzden onlarla gittim.Bu yüzden onları tuzağa çektim.Bu yüzden dostlarını öldürdüm.
Çünkü ben deliyim.
Kral onu görmek istediğini tüm Excalium'a yaydı.Tüm yarım dünya Lucy Heartfilia adlı cadıyı aramaya başladı ama ben onu korudum ve kabul ettim.Tıpkı benim Jamie ve Jared'ım gibi.
Gerçi onlar da öldüler.
Onların, cesetlerin yanına gittim.Öğk!İğrenç kokuyor bu be!!Ana bunlar ceset,anlayışla karşılayabiliriz bunu!Heh~♥️
Onlarla bir çok anım...olmadı.Neredeyse hiç tanımıyorum bunları be ben!Hep şu iki aptala gelirlerdi ama ben...onları dinlemezdim.Kitap okurdum.Karanlıkta.
Sanırım o iki salakta öldü.Üzülmedim.Kral onları hapsetmiş olmalıydı.
Zindanlara gitmem lazım.Ahh!
Sarayın altına indim ve zindanlara baktım.
Ah,işte oradalar!Elimdekini salladım ve yüzlerindeki korkuyu görmemek için görlerini kapatıp kocaman gülümsedim!!
Geriye çekildiler ana hızlı parmaklıkları kestim.Ne saçma!Demir olmalıydı,bronz değil!Çok kolay oldu bu.
-Mer-Ha-Ba!Callum!Coraline!
-Ka...te?
-Doğru!Küçük deli sizi kesmeye geldi!
-Annen ve baban buna ne derdi,ha?!
Bakışlarım hızla değişti.Sertleşti.Onları öldürmüşlerdi ve ne hakla onlardan bahsederlerdi?!?!!
-Bunu,onları öldürmeden önce söylemeliydin!
-Ç...çok üzgünüm!
Özür dileyen aptal Callum'un başını kestim.
Bu bir erkeğe yakışmıyordu.Zavallılık.Gerçi hepsi öyle ama bunu gösterenler ve göstermeyenler var.
-Çok zavallısın!
-Ne?O bana ne dedi?
-Bizi seviyorsun,hatta ondan (Callum) hoşlanıyorsun ve biz senin tek dostunuz,aileniz!
-Yanılıyorsun.Eğer onu sevseydim,beni severdi.Eğer sizi sevseydim,öldürmezdim.
Eğer tek ailem,dostum olduğunuzu düşünseydim olaylar böyle yürümezdi.Ayrıca hâlâ Lucy var.O hiç birşey bilmiyor ve-
-O zaman bizi neden daha önce öldürmedin?Sırıttı.BOK PARÇASI!
-ÇÜNKÜ BEKLEDİM!
Hayatımda hiç olmadığı kadar hızlı bir şekilde birinin kafasını kestim.
Ölürken ağzından 'deli' kelimesi çıkmıştı..
DOĞRUUUUU!
Lucy'ye bakmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FairyTail:Yıkım
FanfictionKonusu bir acayip... Buraya yazmayacağım>:) Hikayede göreceksiniz. Umarı okur ve beğenirsiniz.