Chapter 38

272 29 9
                                    


Dok smo se približavali sve više gradu ćula sam prodoran zvuk trubljenja,kočenja i jurnjave po cesti,dap ovdje ću od sad živjet..krasno..

Odjednom smo stali,podigla sam glavu prema gore i ispred nas ugledala dva vuka tj. vućice,vukovi su veći,a one su bile visine kao ja,naćulila sam uši i pogledala ih odmjeravajući ih,jedna je imala crno sjajno krzno kao i Crni oblak sa tamnom smeđom bojom oćiju,ko da je preslika Crnog oblaka samo u ženskom obliku,dok je druga imala krem boju krzna,koja je na nekim djelovima izgledala kao svjetlo smeđa i također je imala tamne oći zapravo crne,ovdje je samo Alfa imao crne oći..dali je moguće da su nešto u rodu..

Elsa se vračala do nas sa te dve vućice,Očnjak ih je sa oprezom odmjeravao dok sam ja stala u obrambeni stav,nije mi se trenutno sviđalo da imamo pridošlice u čoporu pogotovo ne ženske,kada sam došla u čopor bile smo samo Elsa,ja i još jedna cura,svi ostali su bili muški,polako su počele i ženske dolazit,ali nas nikad nije bilo više od muških,ali sada je Elsa Alfa pa oćito će ovo postati ženski čopor,sa njih dvije nas ima jedanaest,a čopor ćine samo petero muških,ostale su ženske..

Iz razmišljanja me probudila Elsa –Princezo upristoji se- rekla je pomalo zapovjedačkim tonom,da sam mogla sada bi mi vilica pala do poda..nije mi takvo nešto rekla niti kad sam došla u čopor i bila zaigrana mlada vućica,a sad kad sam iskusna ona mene ući manirima..

Namrštila sam se i otišla do kamena koji je stajao sam na zemlji okružen mahovinom par koraka dalje od njih i legla na njega –Ne sviđa mi se ovaj čopor više.. – promumljala sam i okrenula glavu na suprotnu stranu od njih,ćula sam Očnjakove korake kako mi se približavaju –Ne želim pričat- frknula sam –A zašto im nedaš šansu? Pa pristojne su..- došao je do mene i pogledao me –Pa ako ti se toliko sviđaju odi kod njih,mene ostavi na miru- znam nisam to trebala reći,ali bilo je jaće od mene,samo je izletilo –Ali ti si mi cura i ostajem sa tobom- sjeo je pored mene i gledao me ćitavo vrjeme,uzdahnula sam i pogledala ga –Volim te.. –ustala sam se i sišla sa kamena sjedajući do njega,polizao me je u obraz –I ne moraš biti ljubomorna na njih,nisu moj tip vuka- to je izgovorio tako samouvjereno,da sam mogla sad bi se zagrcnula sa nećim –Ja? Ljubomorna? Nebih rekla..- pokušala sam se obranit nekako,previše me zna da bih mu mogla lagat.. –Ajmo natrag,možda će dečki i cure bit zauzeti sa druženjem i upoznavanjem,al ja sam uvjek tu za tebe baby – nasmijala sam se i pomazila se o njega,možda ću ih morat gledat,ali ne želim ih upoznat definitivno,nisu mi se svidjele odmah kad sam ih vidjela tkd bit ce teško..

Vratili smo se tamo,Elsa je klimnula Očnjaku,pogledala sam ga –Ajde moraš ih nekad upoznat,bit ce ti zao..-pogledao me je i lagano se osmjehnuo,skupila sam oći i frknula nosom –Rekla sam ti da ne želim,a to znaći da ne želim,nemoj me tjerat da se naljutim na tebe- uzdahnuo je lagano –Niti zbog mene? – mrzim kad igra na kartu osjećanja,zna da ga jako volim i koristi to namjerno.. –Nema šanse da ću se družit sa njima i pričat- rekla sam još uvjek ljuto –Ali upoznat oćeš jelda? – potkrao mu se mali osmjeh – Ako baš moram..-nekako sam to izgovorila da ne zvući previše sarkastično–Moja cura- pomazio se o mene –Vratit ces mi za ovo- krenula sam prema njima i nabacila sam lažni osmjeh,naravno on me pratio sigurno je mislio da ću doć tamo i ubit ih pogledom ili nešto..

Stala sam ispred njim –Am ja sam Snježna princeza- osmjehnule su mi se i ona crna vućica mi je prišla –Moje ime je Mina,a ona tamo vućica krem krzna je Viktorija,preobrazile smo se prije mjesec dana na puni mjesec-klimnula sam glavom i nabacila lažni osmjeh..

Krenula sam natrag sa Očnjakom –Zadovoljan?- klimnuo je –Pa nisi ih ubila,pojela ili ranila pa ono trebao bi biti valjda- Izgovorio je sarkastično,odgurnula sam ga šapom –Budalo...- zamahnuo je repom i srušio me –Ali takvog me voliš zar ne?- polizala sam ga u njušku –Ma naravno,ne znam kako sam živjela prije bez tebe..

մYٹ

Bijeli očnjak ( White Fang )Where stories live. Discover now