Bab 1

166 0 1
                                    

" Aku Puteri Hannani seorang gadis  tomboy yang biasa dan bersikap sederhana walaupun mempunyai kemewahan...huh..." Keluh Nani di hadapan cerminya..." Nani kamu sudah siap ke belum..." Jerit Puan Maisara dari bawah..." Dah mama.." jawab Nani...

"Malasnya nak pegi universiti..dan berjumpa dgn mamat poyo tu...huh.." keluh Nani skali lagi

S
K
I
P

😂😂😂

Sampai sahaja di Universiti...Nani turun dari kereta dan terus membetulkan cardigannya...Nani hanya memakai seluar jeans,t-shirt biru,cardigan hitam dan tudung bawal satin hitam kegemarannya...simple bukan ? 😂

Sedang Nani asyik berjalan seorang lelaki telah melanggarnya tanpa sengaja..." Sorry awak 😅 " kata lelaki itu.... " Tak payah nak sorry sgt la 😏 " kata Nani pula...

" Ouh kau patutla kurg ajar sgt..." kata lelaki itu pula...Lelaki itu yang dikatakan oleh Nani...Namanya Engku Hamas B. Tengku Sharil...die ni di minati oleh semua gadis di Universiti kerana kekacakkan dan kekayaan yang dimiliki olehnya..Opss tidak termasuk Nani 😂😂

" Apa tunggu lagi tlong la aku angkat barang aku ni..." kata Nani bengang..
" Aah malas aku " jawab Hamas pula..
" Ehh b*d*h betul la kau ni...haa kan aku dah mencarut..." kali ini Nani terlaulu marah dgn Hamas..
" Ok la aku tolong" Jwab Hamas akur...sambil mengakat barang Nani yg jatuh tadi...Kdg2 Hamas terpaksa akur dgn Nani kerana ingin menjaga nama baiknya...

" Ok bye " Hamas melemparakan senyuman kepada Nani..
" Hmm " Nani hanya menjawab dgn muka menyampah...

Kring !!!!
Loceng berbunyi menandakan waktu pembelajaran bermuala...

" Aduh disebabkan budak tu la aku lambat...TAK GUNA KAU HAMAS !!! " Jerit Nani seperti orang gile..nasib tiada sesipa di situ...

S
K
I
P

😂😂😂

" Ahh nasib sempat.." Keluh Nani sambil duduk di tempatnya...
" Asal kau lambat ? " tanya sahabat baiknya Hanie Nadia atau lebih sng dipanggil Hanie...
" Ni haa..budk dpn ni punya pasal la gi langgar aku.." Kata Nani lagi..
" Ooh " jawab Hanie
" Aku dgr la ape yg kau cakap " Tiba2 Hamas menyampuk...
" Ouh bagus lq kau dgr..." Kata Nani dengan muka yg bengis...

Hamas memandang Nani dengan renungan tajam dan Nani juga memandang Hamas dengan muka yang bengis...

Renungan mereka terhenti apabali pensyarah mereka tiba...Mereka belajar sehingga waktu pembelajaran tamat...

S
K
I
P

😂😂😂

Nani dan Hanie berjalan menuju ke Kafeteria untuk makan..sedang mereka berjalan mereka tlah dikepung oleh Hamas dan sedaranya Engku Hazim...

" Kau nak ape lagi " Tanya Nani selamba
" Aku nak kau ikut cakp aku bleh ? " Tanya Hamas pula
" Asal plak.." Nani keliru bercampur pelik...
" Sebab kau dah malukkan aku kat Dalam kelas tadi..." Jwab Hamas...
" Dorg dgr ke ? " tnye Nani
" Mestila suara kau macm harimau tau tak ? " kata Hamas dan ketawa kecil
" Ehh ehh kau aku spak kang...Err yela.." jwab Nani

TBC

Kalau best jgn lupa vote like and komen...jgn lupa follow saya..💞😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love You Stupid Where stories live. Discover now