9.kapitola

54 4 1
                                    

Jacob prišiel za Bilim mu povedať že musia pomôcť upírom .Bili súhlasil ale musí to oznámiť ostatným.Bili,, Jacob inak nemáte náhodou stretnutie?!"Jacob,,jejda zabudol som ok díki idem."Jacob už ako vlk.Sam (Vodca ),, kde si bol ?!" Ostatný,, fúj ty smrdíš od upírov ! Zas si s nimi bol ?! Ha ha ha asi tam zas bol z Bellou . " Set ,, Jake chcel si nám niečo povedať ?"Jake ,, no musíme pomôcť upírom ."Sam,, takže precalen si bol z upírmi !"Vodca je najväčším hneval sa začal na Jakeuba vrčať nech sa mu pokloní .Jake sa poklonil ale o chvíľu začal vrčať a vyzval vodcu upozornil ho Sam nech to nerobí ale Jake začal vrčat ešte viac Sam sa zľakol a vzdal to tak sa poklonil Jakeubovi a všetci sa poklonil Jake,, pomôžeme upírom a bodka je vám to jasné ?!!!" Ostatný,, Jake áno je nám to jasné pomôžeme upírom ."U Callenowcov Bella ,, čo budem robiť ?" Esme ,, len sa ty neboj keď si s nami a z vlkmi tak budeš v poriadku  neboj ." Emmet ,, ja viem čo budeš sedieť a pozerať ."Bella ,, ha ha ha veľmi vtipné !"Edward,, čo je vtipné čo sa deje ?!" Alica ,, no poď Jake neboj ." Jake príde naštvane . Jake ,, čaute ."Bella Esme doktor Edward a Jasper odzdravia . Jake ,, musel som chalanou trochu presviedčať ale nakoniec súhlasili."V Jakeubovích myšlienkach ach tá Bella je ale sexi ale neni moja ale veď ju možno voľakedy presvedčím . Jakeub odyšiel . Edward,, bol by tu ešte sekundu a už by som ho zdolal ."Alica ,, Edward veď je ešte dieťa ."  

Sorry za chyby a prepáčte že som dlho tu nebola čítať 📖📖📖

My Twilight saga Donde viven las historias. Descúbrelo ahora