27

1.7K 107 51
                                    

~Hoofdstuk 27~

Hij draait zijn hoofd mijn richting op. Zijn mooie blauwe ogen kijken me lief aan. Weer onstaat er een warm gevoel in mijn buik. Zijn ogen kijken van mijn ogen naar mijn lippen. Langzaam beweegt hij zijn hoofd richting die van mij. O god ik weet waar dit naar toe gaat leiden. Hopelijk gaat het niet fout.

Ik beweeg mijn hoofd ook langzaam richting die van hem.

(A/N het volgende gedeelte kan schadelijk zijn voor kinderhersenen het is weer veilig als ik het zeg xD)

Langzaam plaats hij zijn lippen op die van mij. Een onbeschrijvelijk gevoel onstaat er in mijn buik. Ondanks we alleen maar onze lippen tegen elkaar drukken. Is dit niet fout ik bedoel we zijn beste vrienden. Snel haal ik mijn lippen van de zijne af. Het heeft misschien maar 5 seconde geduurt, maar toch heeft het me zo goed laten voelen. Een terleurgestelde blik is te vinden in zijn ogen.

(A/N je bent veilig, oke ik ben echt raaaaaaaaaaaaaar. No shit sherlock)

Ik kijk Ties ongemakkelijk aan. "Chels, Ik moet je iets vertellen en misschien gaat het onze vriendschap kapot maken, maar ik ben verliefd op je" Hij zegt het zo snel dat ik twijfel of ik het goed verstaan heb.

"Wat zei je" Zijn wangen zijn al wat roder gekleurd. "Ik ben verliefd op je" herhaalt hij nu langzamer. Mijn mond valt open van verbazing. "Is het een grapje" vraag ik nog steeds verbaasd. Hij schud zijn hoofd "Nee Chels het is echt" Weer verspreid zich een warm gevoel in mijn maag. "Ties, Ik denk dat ik jou ook leuk vind" zeg ik zacht.

Zijn ogen vergroten zich. "Meen je dat" vraagt hij voorzichtig. Een twinkeling is te zien in zijn ogen. Ik knik en Ties trekt me in een knuffel.

"Ik ben zo blij. Ik dacht dat hdt van één kant kwam" zegt hij terwijl hij me nog steviger knuffeld.

Als hij terug trekt kijk hij me even aan, waarna hij zijn keel schraapt. "Ik weet dat dit niet de meest romantische plek is maar Lieve Chelsea wil je mijn vriendin zijn" Zijn ogen kijken vragend in de mijne. Ik knik snel en druk mijn lippen op de zijne.

>_>_>_>_>_>_>_>

Hey,

Ik heb zoveel voor jullie over omdat ik hier zowat aan het stikken ben van de warmte. Ik had ook gewoon in het zwembad kunnen zitten, maar ik wou persee een hoofdstuk schrijven!!!

En weet je waarom??? Ik sta op #7 in fanfictie. Dat is de top facking tien!!!!! (Teminste als ik goed geteld heb) Ik ben jullie zo facking dankbaar, gewoon niet te beschrijven ❤ Ik hou van jullie tot de zon en daar voorbijjjjj 😂😂😂💟

Ps: Ik moet nog leuke shipnaam hebben!!! Help?? Leukste krijgt opdraging volgend hoofdstuk xD

Xxx Rosalie

Vote/comment/follow?

Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu