(בתמונה ג'ין)
נקודת מבט: ג'ונגקוק
"בתאבון". ג'ין אמר תוך כדי שהוציא את ההמבורגר מהעטיפה, הרבה זמן לא אכלנו ברוגע בלי לדאוג לכלום, בלי לחשוב על ההשלכות של מה שנאכל באימונים של היום למחרת או בלי למהר כדי שנספיק להיות מוכנים להופעה, זה כיף.
השמש כבר שקעה כמעט לגמרי ואנחנו ישבנו על הדשא בפארק קרוב לקניון. האוויר שנשב היה קליל, לא היה קר מידי ולא היה חם מידי, בדיוק במידה לישיבה בחוץ.
"אז מה כולכם עשיתם כל הזמן הזה?" ג'ייהופ שאל בזמן שנשכב על הברכיים של ג'ימין. "כל הקניון ג'ין התלונן על זה שהוא רעב" ראפמון אמר תוך כדי שצחק והסתכל על ג'ין "דבר בשם עצמך" הוא ענה לו ויונגי התחיל לצחוק מעט. "לא שמענו ממך כל היום" אמרתי והסתכלתי עליו "הסתובבתי עם שני המפגרים האלה" הוא אמר תוך עדי שהצביע על הוסוק וג'ימין שכנראה היו שקועים בשיחה משל עצמם.
"ומה אתם עשיתם" ראפמון שאל בזמן שהסתכל עלי ועל וי "הלכתי אחריו לכל חנות שהיו בה חולצות לבנות" וי אמר בפה מלא והסתכל עלי. כשקלטתי שאני בוהה בו, סובבתי מיד את מבטי מסמיק מעט.
"וואה אחרי יום כזה ארוך אני רק רוצה לחזור ולישון" ג'ין אמר תוך כדי שהתמתח במקום, "אין סיכוי! אנחנו כלכך הולכים לעשות משהו חצי לילה אחרי היום" הוסוק קפץ מג'ימין שנראה מופתע "אחרי הרבה זמן שבקושי ישבנו 5 דקות בשקט אתה רוצה לישון? אין סיכוי" ג'ימין אמר והצטרף לג'ייהופ בטענות "האמת שאני מסכים לזה" אמרתי בקול חלש וגירדתי באורפי, אני מקווה שחצי הלילה הזה לא ילך לנו על סרטים שראינו מליון פעמים... אני רוצה להנות הלילה כמו שלא נהניתי אף פעם ואני מקווה שכך זה יהיה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תקראו זה חשוב
ידיד שלי מתרגם סיפור על גייז של איזה להקה אחת ששכחתי את שמה... הקיצר הוא ממש משקיעה בזה וזה דווקא מעניין גם לאלו שלא מכירים את הלהקה, לסיפור קוראים dady (יש יותר מידי סיפורים עם השם הזה, אז תוכלו למצוא אותו במשתמש הזה: FallDuckBoy) מקווה שתלכו ותקראו ^-^ וגם אם נהנתם מהסיפור שאני בינתיים כותבת אתם מוזמנים להמליץ אליו כי לא כלכך הרבה קוראים אותו... בכל מקרה... תהנו וזה.
YOU ARE READING
I guess I love you (Vkook)/גמור
Fanfictionביטיאס (bts) הם להקה דרום קוריאנית מפורסמת בכל העולם הכוללת 7 חברים בה, כמו בכל שנה הם יוצאים לחופשה קצרה כדי להשתחרר מהלחץ של כל השנה, וי וג'ונגקוק הם חלק מהלהקה וחברים ממש קרובים, אך מה יקרה כאשר ג'ונגקוק ינשק את וי במסגרת אמת או חובה? ~~סיפור ישן...