פרק 6

2.6K 182 19
                                    


(בתמונה: שוגה)

נקודת מבט: גונגקוק

"אז מה עושים?" שאלתי כשהתיישבתי על השטיח בישיבה מזרחית. "מחכים שלמישהו יהיה רעיון טוב" יונגי אמר ונשכב על הרצפה. "מה אתם אומרים על אמת או חובה?" ג'ימין שאל, כמה זמן לא שיחקתי בזה! "אני בעד" אמרתי ולאחר כמה רגעים שמעתי עוד קולות אומרים "כן".

לא עברו 5 דקות וכבר כולם ישבו במעגל והופי סובב את הבקבוק, "אמת או חובה" ג'ימין שאל את ג'ין שחשב על משהו, "חובה" הוא ענה במהירות וכמה קולות שעושים 'הוווו' ותיפופים על הרצפה נשמעו ברחבי החדר.

"חובה אליך להכין לכולנו מחר ארוחת בוקר מושקעת" ג'ימין אמר והאמת אני הייתי שמח מהחובה הזו, "גם ככה תכננתי לעשות את זה" ג'ין אמר וצחק. טוב עוברים הלאה, ג'ין סובב את הבקבוק והוא נעצר על שוגה "אמת או חובה" שוגה חשב כמה רגעים ואז כמובן שהוא ענה "חובה". "לך לחלון ותשיר הכי בקול שאתה יכול" אוי לא ג'ין מה זו החובה הזו???

שוגה נעמד ליד החלון ותוך רגע כל השכונה שמעה אותו שר את 'איי ניד יו' לא עצרתי את עצמי והתחלתי לצחוק בקול וכך גם שאר חברי הלהקה, "זהו מספיק" שוגה אמר וישב חזרה במעגל. הוא סובב את הבקבוק אשר עצר אלי, "אמת או חובה" הוא שאל והסתכל אלי כמובן שהם מצפים מימני לומר חובה כי ככה כולם עשו, אז זרמתי... "חובה" אמרתי וחייכתי, זה שוגה הוא יביא לי חובה מטופשת ומצחיקה אני בטוח בזה..

"תנשק את הגבר הכי מושך מאיתנו... בפה" הוא אמר בחיוך מרושע "מה?" אמרתי ופתחתי את עיני, אומייגד אויש "תעשה את זה" ג'ימין אמר ותופף על הרצפה, הסתובבתי לכיוון וי והסתכלתי בעינייו, "סליחה היונג" לחשתי והצמדתי מהר את השפתיים שלנו, השפתיים הרכות האלו... כמה זמן חלמתי אליהן זה פשוט לא הגיוני שזה קורה.

נשארנו ככה למשך כמה שניות עד שקלטתי מה מתרחש והתנתקתי מימנו.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~אוקיי הם פשוט סקסים בטירוףףףהחלטתי לעלות היום פרק כי הגעתי למסקנה שבינתיים יש לי מספיק פרקים במלאי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אוקיי הם פשוט סקסים בטירוףףף
החלטתי לעלות היום פרק כי הגעתי למסקנה שבינתיים יש לי מספיק פרקים במלאי... מחר אני אעלה גם ואז אני אחזור להעלות כל יומיים ואולי לפני 9 באב אני אעשה ספיישל שיהיה מה לקרוא בצום... תהנו 3>

 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now