[POV - Ajay]
Ik zat op mijn bureau stoel. Mijn huiswerk aan het doen. Ik had er totaal geen zin in maar toch zeurde mijn moeder er over om het af te maken.
"Mam! Ik heb hier totaal geen zin." "Je hebt je wiskunde een 5 gehaald, ik wil dat je het gaat leren nu! Ik heb geen zin in de gezeur van je directeur." "Bla bla bla ik ga gewoon." "CRAY? Kom nu hier heen." Ik liet het voor dit keer gaan, en liep weg naar buiten. Ik deed de deur achter me dicht en liep richting een oud gebouw, waar onder veel graffiti was gespoten. Ik hoorde een beetje gepraat. "He jongens? Een sigaret voor mij?" Ze keken me aan en gaven me een sigaretje. Ik haalde een zakje uit mijn jas zak en nam het in. "Drugs, hé? Gun me een." Hoorde ik een van me vrienden zeggen. "Hier." En gaf er maar een. "Volgende keer zelf halen." "We hebben niet zo veel geld als jou Cray. Toe... Gun de zakje." Ik keek twijfelend naar de zakje maar toch gaf ik hem. "Hier maar je weet hoe duur dit fucking ding kost." "Ja, ik zal er zuinig mee zijn." "Grafitti mee genomen?"
"Ja, ga je gang." Na 10 minuten had ik Bullshit op de muur geshreven."Geen effecten?" "Zoals? Classic is toch ook mooi, haha." "Nee. Voor mijn gevoel niet." "Ow, oké. Dan niet he." Ik had mijn controle kwijt geraakt door de drugs. Ik wist niet meer wat ik had gedaan deze middag. Maar ik werd wakker op de grond. Ik kreunde en stond op. "Oh shit, ik keek op mijn telefoon en zag
(6 gemiste oproep)
(Mam )
Ik belde haar op, en wachtte tot ze het op nam.
Mam: Cray? Waar ben je? Ik ben zo bezorgd!
Cray: sinds wanneer ben jij dan bezorgd: grapte ik
M: kom nu naar huis Cray, ben je weer gaan drinken!: schreeuwde ze door telefoon.
C: C'mon mam oké! Alsjeblieft, ik kom.
Na 15 minuten dat ik thuis kwam. "Ik ben er!" Mijn moeder bleef maar boos en schreeuwde de hele tijd, ik hoorde van alles ik lette gewoon op iets anders.
"HOOR JE ME?" "Jahaaaaa." En na geen een seconde voelde ik iets tegen mijn wangen. Ik keek geschrokken. Me ogen werden vol. "HOEZO SLA JE ME?" Ik keek haar boos aan en rende snel naar mijn kamer. "JE LUISTERT NIET MISSCHIEN-" ik stopte me oordopjes in. "Bla bla bla.." Ik voelde me heel alleen. Ik kreeg de tranen die ik niet tegen kon houden. Ik pakte een boekje van me en schreef mijn gedachten uit.It need to be always me right? I feel me like I miss someone, but who? I don't have the feeling I'm complete. Im stuck in all those questions in my head.
"Cray?" De deur ging langzaam open. Maar ik deed de geluid harder van mijn telefoon. En legde mijn boek snel weg onder mijn kussen. Ze kwam naast mij op bed zitten. "Cray.... Even...?" Enigste wat ik hoorde. Ik gaf het op en haalde mijn oordopjes af. "Wat?" "Het spijt me." "Ga alsjeblieft uit mijn kamer, ik ga slapen." Ze keek me aan en accepteerde mijn vraag. Ze stond op en liep weg. Ik nam snel een drugs in en sliep.
(FOTO OVER AJAY 14 JAAR)
de jongen op foto gaat niet zelfde jongen zijn wanneer hij ouder is. Maar laat dat gewoon zitten xD het gaat veranderen wanneer hij veel ouder is sorry:(
JE LEEST
Where is my SON?
DiversosEen man genaamd Gio, had een vrouw en de vrouw gaat dood na haar bevalling. Hij krijgt een zoontje "Ajay." Zijn zoon Ajay, is op een dag weg. En groeit op met een ander man en vrouw. Maar Hoe? En komt hij zijn vader ooit tegen? Verder spoil ik niet...