9.Bölüm "Çirkinsin"

90.3K 1.6K 18
                                    

Poyraz'dan bir inleme duyulduğunda bakışlar onda toplanmış, Rüya Hanım daha da kızarırken Pelin bir kahkaha patlatmıştı. Bu anlar, sabahtan beri dinlemek zorunda bırakıldığı dedikodulara değerdi!

***

"Pelin, ben ve Rüyacığım bir kahve içelim, sizde yüzük alın. Bodrum katta buluşuruz."

***

Beren Hanım'ın emriyle Poyraz ve Derin kafeden ayrılıp zemin kata inmişlerdi. Mağazalara bakınarak yürürken karşılarına çıkan bir kuyumcuya girdi Derin. Poyraz'da onu takip ederek içeri girdiğinde cam tezgâhın altındaki yüzüklere bakmaya başladı Derin.

Poyraz oralı bile olmuyordu. Derin ne seçerse kabul etmeye razıydı.

"Bunlar nişan yüzükleri değil mi?"

"Evet efendim. Bunlar yeni modellerimiz."

Derin yüzükler üzerinde gözünü gezdirirken bir türlü içine sineni bulamıyordu. "İyi günler." Diyerek dışarı çıktığında çoktan gözüne kestirdiği bir başka kuyumcuya doğru yürümeye başlamıştı.

Böyle böyle tam beş kuyumcu gezmişler ama hâlâ Derin içine sineni bulamamıştı. Hâlâ bulamamış olması canını sıkarken bir yandan da onu mutlu ediyordu ki Poyraz -istediği anlamda olmasa da- onun peşinde dolaşıyordu.

Bir başka kuyumcuya girdiklerinde Poyraz Derin'e izin vermeden tezgâhtardan gözüne kestirmiş olduğu bir yüzüğü istemişti.

Derin biraz daha yaklaşarak yüzüğe baktığında yüzünü buruşturmuştu. "Ben bu yüzüğü istemiyorum!"

"Sana sormadım zaten. İstediğin bir şey bulsaydın alırdık ama bulamıyorsan ben seçerim." Adamın sözleriyle kız sinirlenmiş; kaşlarını çatmıştı.

"Parmağının ölçüsü ne?"

"14"

Poyraz, tezgâhtara yüzükleri ertesi gün gelip alacağını belirterek kapora verdiğinde kuyumcudan çıkmışlardı.

Bodrum kata indiklerinde Poyraz annesini aradı.

"Oğlum"

"Neredesiniz anne?"

"Bizim acil işimiz çıktı. Ben sana alınacakları mesaj atayım siz Derin'le alın onları."

"Anne saçmalama"

"Hadi tatlı tatlı yapın alışverişinizi." Beren Hanım telefonu Poyraz'ın yüzüne kapattığında Rüya Hanım'la beraber kahkahalara boğulmuşlardı. Onlar gülerken Pelin hâlâ bu iki kadından kurtulamamanın acısıyla ağlamak üzereydi.

"Bizim eve gidelim. Sohbetimize orada devam ederiz." Beren Hanım'ın teklifini Rüya Hanım'da kabul edince Pelin bu kadınlarla daha çok vakit geçireceğini anlamıştı.

Adam, telefon konuşmasından sonra sıkıntıyla nefesini verip Derin'e döndü. "Annemlerin işi çıkmış. O alınacakları mesaj atacak, bizde alacağız."

"Yok artık!" Derin şaşkınlıkla konuşurken, Pelin'in bunu kendisine nasıl yaptığını düşünüyordu. Nasıl kendisini bu adamla bırakırdı?

Poyraz, bir kadının, kendisiyle baş başa vakit geçirme fikrine böyle olumsuz bir tepki vermesini kaldıramayarak "Sana çok da meraklı değilim." dedi.

Derin baygın bakışlar atarken duyulan mesaj sesiyle sesli bir nefes verdi.

"İlk olarak yatak odası takımı ve oturma grubu alacağız."

"Peki!" Kız hâlâ istediği yüzüğü alamamanın siniriyle surat asıyordu. Poyraz bu duruma göz devirerek solunda kalan mobilya mağazasına girdi. Derin her ne kadar orada kalıp trip atmak istese de bu adamın kendisini umursamayacağını düşünerek peşinden gitti.

Aşkı BilmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin