003- Hebben we nou iets?

311 17 6
                                    

Ben ik weer!
Geniet van het hoofdstuk!

X
______________________________________________________________________________

Larissa's POV

'Op mijn twaalfde kreeg ik een beste vriendin. We waren echt altijd samen. Uiteindelijk kregen we gevoelens voor elkaar en raakten in een relatie.' zucht Luke. 'Helaas moest ik erachter komen dat ze meerdere vriendjes tegelijk had. Een paar maanden geleden.' 'Hoelang heb je dan een relatie met haar gehad?' 'Vandaag zou het 2 jaar zijn.' Ik maak een meelevend geluid. 'Ik ben er gewoon nog niet klaar voor.' 'Snap ik.' mompel ik en geef hem onhandig een knuffel. Na een paar minuten trekt hij zich los en kijkt me aan. 'Ik voel wel wat voor je, maar ik-' 'Ik snap het!' Ik druk een korte kus op zijn wang en sta dan op. 'Ik ga naar de rest, ga je mee?' Hij knikt en pakt mijn hand. 'Thanks.' 'Voor wat?' 'Luisteren, alles.' Ik glimlach naar hem. 'Dat doen vrienden, toch?' Luke buigt naar voren. 'Dit doen vrienden niet.' fluistert hij en drukt een korte kus op mijn lippen. Dan laat hij me los en loopt vrolijk richting de anderen. 

Na een paar minuten loop ik ook naar de woonkamer. de film is al bijna afgelopen, maar dat maakt niet uit. Ik loop naar een stoel en ga er op zitten. Ashton kijkt me even aan, maar richt zich al snel weer op de film. Ik zucht zacht. Wat is er nou tussen mij en Luke? Hij zegt dat hij er niet klaar voor is, maar.. Jullie snappen wat ik bedoel. Dat is raar, of niet? Ik twijfel, heel erg. 'Danique, kan ik je spreken?' Danique knikt en volgt me. 

'Wat is er?' 'Ik weet het niet.' Ik plof op het bed neer en leun naar achter, tegen de muur. 'Wat niet?' Ik zucht, maar leg uit wat ik bedoel. 'Ik zou met hem praten.' 'Hij... Ik weet het gewoon niet meer.' Ik pak mijn mobiel op. 'Jij gaat met hem praten, dan krijg je je mobiel terug.' Danique gritst mijn mobiel uit mijn handen en kijkt me triomfantelijk aan. 'Stuur jij hem hier heen?' ze knikt en loopt vrolijk weg. Met mijn mobiel... 

Een paar minuten later komt Luke de kamer binnen lopen. 'Wat is er? Je wilde me spreken.' Ik knik. 'Wat zijn wij nou?' Luke komt naast me zitten. 'Iets.' 'Je was toch niet klaar voor een neiuwe relatie?' 'Met jou wil ik het wel proberen. Ik weet dat ik je kan vertrouwen.' 'Zeker?' 'Ja.' Hij buigt naar voren en drukt een kus op mijn voorhoofd. ik kruip tegen hem aan en voel hoe hij zijn arm om me heen slaat. 'Moeten we het de rest vertellen?' vraag ik. 'Ooit, laten we eerst maar kijken hoe het uitpakt.' 'Oké.' Ik leun verder tegen hem aan. 'Ik ga mijn mobiel terug halen bij Dani.' 'Heeft ze je mobiel?' 'Ik moest met jou praten, anders kregen ik hem niet terug.' Luke lacht zacht. Ik sta op en loop naar de kamer van Danique en Liam. 

'Mobiel.' grinnik ik en hou mijn hand op. Danique werpt me een boze blik toe, terwijl ze zo rood is als een tomaat. ze pakt mijn mobiel en gooit het in mijn richting. Ik vang mijn mobiel net optijd op en draai me om. 'Ik zal jullie verder niet storen.' Ik sluit de deur.

Ik loop terug naar mijn kamer en zie Luke over zijn mobiel gebogen op mijn bed zitten. 'Heb hem terug.' Hij reageert niet en ik frons mijn wenkbrauwen. 'Is er wat?' Hij kijkt verward op en schud nee met zijn hoofd. 'Je bent een slechte leugenaar!' Luke wordt lichtjes rood en zucht dan. Hij gebaart dat ik naast hem moet komen zitten, wat ik twijfelend doe. Wat verbergt hij voor me? Luke geeft me zijn mobiel aan. Ik frons mijn wenkbrauwen, wat is er aan de hand? Ik pak zijn mobiel aan en bekijk het scherm dat open staat. 'Dafuq?' Een foto, van mij en Luke, zoenend. 'Nu moeten we het ze wel vertellen.' zucht ik en geef Luke's mobiel terug aan Luke.  

Na een paar seconden slaat Luket  zijn arm weer om me heen en trekt me tegen zich aan. 'Of we wachten gewoon tot dat ze er naar vragen?' fluistert hij in mijn oor. 'Kan, maar ik hou niet van liegen.' mompel ik. 'Het is geen liegen... Het is verzwijgen.' 'Ook goed, maar ik kan echt geen dingen verzwijgen tegen Ashton.' 'Wat verzwijgen?' Ik kijk op en zie Ashton in de deuropening staan. Hij heeft een frons op zijn gezicht en kijkt ons onderzoekend aan. 'Niks belangrijks.' Hij kijkt even van mij naar Luke. 'Hebben jullie wat?' vraagt hij dan. 'Ja.' hoor ik Luke zeggen. Ashton's frons verdwijnt en hij trekt z'n wenkbrauwen op. 'Echt?' vraagt hij dan en kijkt me doordringend aan. 'Klopt.' zeg ik en knik. Ashton glimlacht. 'Ik laat jullie weer alleen.' zegt hij en loopt weg. 

_____________________________________________________________________________

kut hoofstuk & het is kort... Sorry! School is gewoon zwaar irritant. Toetsweek.... 

probeer zo snel mogelijk weer te updaten!

xx

Underneath your bruises (One Direction, 5 Seconds Of Summer) GESTOPTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu