-Fanni! Hercegnőő! Ébredj. Sulii!-próbált felkelteni valaki. Én meg csak fogtam magam és átfeküdtem a másik oldalamra.
-Ááááúúúú- kiáltok fel, mert rám ugrott valaki.Széplassan kinyitom a szemem, és Dallas hülye fejével találom szembe magam.
-Mit keresel itt?-förmedek rá nem túl kedvesen.
-Anyukád engedett be. Azt mondta hogy nyugottan ébresszelel fel.-vigyorog kajánul.
-Hogy a....haggyuk.------------------------------------------------------
-Hercegnő!-kiált Cameron.
Hjaj annyira elegem van belőle..reggel beakart hozni, ez a hercegnő megnevezés..stb.
Miért nem tud békén hagyni.-Fan ne vigyelek haza?
-Nem kell Cameron! Haza találok magam is.
-De..
-Nincs "de"!!!Elindulok haza, már jó 10 perce sétálok,és egész végig úgy érzem hogy követnek. De ha hátra fordulok senki sincs ott. Biztos képzelődöm. Na mindegy..
-Hé Cica!-kiált egy mély hang. Elkezdek futni. De utólér, bármennyire is ellenkezek, bevonszól egy sikátorba. Elkezd ütni-verni.
Már egy ideje nem bánt hanem figyel, de én nem merek megmozdúlni.
Leveszi a maszkot a férfi, aki..Ben.
-M..miért?-ennyitt merek kérdezni.
-Azért hogy megtanuld te az enyém vagy.-majd erőszakosan megcsókol és elmegy.Kb.2 órája csak fekszek, de meál a sikátor elött egy kocsi. Kiszál belőlle a fiú, felemel, berak a kocsijába. És inentől kezdve minden elsötétűl.
____________________________________
Próbálom kinyitni a szemem de nem megy. A kezemet viszont tudom mozgatni.
Az ajtó kicsapódik, bejön rajta valaki.
-Hé..Hercegnő nyisd ki a szemed kérlek!-fogja meg a kezem szerintem Cameron. Ő szokott így hívni.
Újra és újra próbálom kinyitni a szemem de nem nagyon megy. Tovább próbálkozok. Sikerül.
Cameron kisírt szemével találom szembe magam.
-Cameron..?-suttogom. Erre ő megölel. Viszonzom az ölelését.
-Mi történt? Miért feküdtél ott?-kérdezi.
-Ben..Ben megvert és...és azt mondta hogy az övé vagyok..-elsírom magam. Cameron megölel de én eltolom magamtól.
-Ne..nem szabahad.-szipogom.
-Fanni! Ne félj tőle. Nem engedem hogy bántson.-bíztatott.De én nem bízok benne, senkiben sem bízom..nem tudok még a szüleimben sem.
Egyetlen egy szó járt a fejemben: ELSZÖKNI
Elkell szöknöm. Ez így nem jó..-Haza megyek. Haza kell mennem!
-Oké! Nyugi hazafiszlek.-mondja Cameron.Cameron 2 órája hozott haza. Hogy azt kérded hogy mit csináltam az elmúlt 2 órában? Eltaláltam? ( Talált sűlyedt.Hihi. Rekuci22)
Pakoltam, pakoltam mert elszökök!
A lehető leghallkabban kiosontam a házból és elkezdtem rohanni az erdőbe.Fél óra múlva ott is álltam a régi faház elött..habár eléggé jó fórmában van. ( fönti kép ↑↑↑)
Szép lassan bementem és elhelyezkettem.Minden úgy van ahogy hagytuk.
Már épp aludni készültem amikor nyitódott az ajtó és bejött egy fekete ruhás alak egy késsel..
Sziasztok!Tudom utáltok az ilyen befejezésért..de ez van.😊
Hát elég rövid rész lett..de azért remélem tetszett! És bocsi hogy nem volt egy ideje rész csak nyaralni voltunk.Sorry!Puszi!
Rekuci22😘
ESTÁS LEYENDO
Az Álmok Valóra Válnak [ Befejezett ]
De TodoAz "Ő" című kőnyv második epizóda. [ Saját könyv, így minden szerzői jogot fenntartok!]