Yine sıradan bir gundu . ama Fatımanın icinde sebebsizce bir sıkıntı vardi bilmiyordu ki sıkıntısına cozum bulsun dusundu dusundu ama bulamadi ve biraz cikip hava almaya karar verdi ve feracesini buyuk basortusunu ve uzerine de pecesini takti ve ellerini de siyah bir eldivenle kapatti evet fatımanın sadece gozleri gozukuyordu cunku bunu Alemlerin Rabbi olan Allah emretmisti .o da bu farzi yerine getirmek istiyordu . disaridan aldi gi tepkilerle biraz uzulsede aklina şu soz gelir ve onlarada kibarca soyler.(cehennem bunlardan daha sicak) der ve kimse birsey diyemezdi . fatıma ilerledi ilerledi ve her zaman ki gibi basi yerdeydi ve bir parka dur du ve cocuklari izledi . nasil da guzel oynuyordu .nasil da guluyorlardi .kendi de farkinda olmadan gulmustu pecenin altindan .sonrada birden gozu bir yere takildi ve aglayan bir cocuk gordu .hemen kalkti ve hizli adimlarla yanina gitti cunku cok severdi cocuklari kiyamazdi onlara dayanamazdi aglamalarina .cocuga su soruyu sordu .Seni bu kadar aglatan sey nedir .
"Benim hic arkadasim yok ve ben eglenemiyorum " dedi . fatımaDa bu durumq uzulerek "istermi sin ben senin arkadasin olayim" dedi ve beraber parkta eglendiler ve sonra marketten bir seyker alip parkta yediler . ikindi ezanini duyunca ayaga kalkti ve cocuga "hadi artik evine don annen merak etmesin " dedi ve su sozleri duydu cocuktan"b...be..agladi benim beni merak eden bir annem yok ben bir sokak cocuguyla beraber kucuk bir kulubede yasiyorum." dedi o an fatıma dona kal mis ve sunlari dusunmustu !sokak cocugu diye birsey mi olurmus ne yani sokaklar cocuk mu doguruyo ! Tabiki biliyodu oyle birsey olmayacagini ne de olsa 18 yasindaydi .ama icten ice uzuluyodu . sonra aklina bir fikir geldi ve cocugu da alarak o kulubeye geldiler ve cocuklari da alarak eve gittiler merdivenleri cikarak kapinin onune geldi ler kapiyi tiklattilar cocuklarin gulen gozlerini gorunce yaptigi seyde dolayi cok mutlu oldu sabah ki sıkıntısi da gitmisti artik kapi acildi ve annesi hic beklemedigi bir sey gorunce karsisinda sasirdi ve kapiyi iyice acarak buyrun buyrunn dedi o guzel tebessumuyle . iceri gectiler ve oturdular olanlari annesine anlatinca annesi de kizini tebrik etti ve soyle dedi kizina ."kizim oyle guzel bir sey yapmissin ki rasullahin yaptigi gibi evimize yetim ve oksuz getirmissin .Allah ecrini vetsin insallah " dedi ve babqsi da iceri girdiginde, ayni saskinlik ile karsiladi misafirleri ve oda annesini dedigi gibi dedi en komigi ise abisinin tepkisiydi iceri girer girmez ..amanin dedi ve gulmeye basladi ve sistuktan sonra oda kabul ettiBu fikri. sonra herkes abdestini alarak cemaate duracagi sirada cocuklarda biri bende sizin gibi yapabilirmiyim dedi ve bunu duyan fatıma duygulandi ve tabiki diyerek onlara abdest aldirdi .2 arkadasta eklendi cemaate ve biraz gectikten sobra namaz bitti ve herkes odasina gecti kimi kitap okudu kimi kuran fatıma da cocuklara bosta kalan odayi kullanaca k hale getirmeyi planladi abisindende yardim isteyerek temizlediler ve evdeki fazla haliyi serdiler ve abisi de bir mobilyaciya giderek baza aldi ve oda ya onlari da eklediler ve aksam ezanini duyan aile abdestlerini alarak tekrar cemaat olusturdular ve namazlarini eda ettiler.sonra devam etti ler yataklarin carsafini da takarak cocuklarin uzerine kucuk kiyafetler bulup verdi ve yarin devam etmeye karar verdiler sonra cocuklar yatacagi sirada. Kalkti ve biri son namaz ne olacak dedi ve yine fatıma yi duygulandirmayi basarmis . biraz kur an okumuslar ve yatsiyi da ayni sekilde eda ederek herkes yatagina girmis .
Selamun aleykum kardesler oncelikle biraz acemiyce ilk defa yziyorum .umarim begenmissinizdir. İyi okumakar
😊😊😊😊yeni bolum yakinda ins