Wanneer we beneden aankomen zien we dat al een heel deel van onze klas beneden is. 'Wanneer de laatste aankomen vertrekken we naar London eye, en daarna nog naar andere plaatsen. we zullen terug zijn rond 13 uur daarna mogen jullie vrij rondlopen. We zien elkaar terug om 18 uur, want om 19 uur moeten we aan tafel. Ik wens jullie alvast veel plezier!' deelde onze leerkracht engels mee. Tijdens haar mededeling kwamen ook de rest van de leerlingen aan, waardoor we direct konden vertrekken. Wanneer we aankwamen aan London eye was iedereen sprakeloos, het is gewoon ze overweldigend. Iedereen nam meteen zijn fototoestel of zijn gsm, want ja tegenwoordig kan je alles met een gsm hé. ik voelde me net een Japanners die hebben ook altijd hun fototoestel bij en fotograferen ook alles. We gingen in de London eye, het uitzicht was echt prachtig. Daarna gingen we nog was museums bezoeken Wanneer we aan ons hotel aakwamen, gingen we ons nog snel even opfrissen en we vertrokken Londen in.
Als eerste gaan we Nando's omdat we nog niet gegeten hebben. Het is echt moeilijk kiezen voor ons, omdat we nog nooit in Nando's zijn geweest. Het is echt een grote schande maar dat heb je als er in de buurt geen Nando's is. Wanneer we dan toch eindelijk gekozen hebben, kiezen we een tafeltje uit. Dan komt er een serveerster die onze maaltijd komt brengen. 'Dit is echt geweldig!' zeg ik tegen Emma. 'Ja, dit is echt geweldig we moeten echt meer komen eten.' lacht ze. Wanneer we klaar zijn rekenen we af en gaan we naar buiten. 'Wat wil je nu gaan doen?' vraag ik aan Emma. 'shoppen!!!' roept Emma. Ik stem in en we lopen verder. Ik ben naar de etalages aan het kijken tot ik plots en kei mooi jurkje zie in de etalage aan de overkant. Ik loop er meteen naartoe en dan, dan word alles zwart!
------------------------------------------------------
Kort hoofdstukje :(
Hey wat vinden jullie ervan? Het is mijn eerste verhaal hier op Wattpad, en ik weet niet zo goed wat jullie hiervan vinden. Commentaren zijn steeds welkom zo kan ik het verhaal beter maken.xxx
story_of_my_life_x
JE LEEST
Ongeluk (one direction)
Fiksi PenggemarWat als je schooluitstapje naar Londen toch niet zo goed verloopt? Het verhaal gaat over een meisje Emily ze is 16. Ze gaat met school naar Londen. Wanneer ze in Londen zijn krijgt ze een ongeluk. Zal ze het halen en wie heeft haar aangereden?