[POV - Ajay]
Ik was buiten, weer richting de oude gebouw maar toen dacht ik zou Jack daar zijn? Stel je niet aan Ajay. Ik sloeg even op mijn eigen hoofd met twee handen, niet er aan denken. Ik kwam bij de gebouw aan en ik zag Aiden graffiti spuiten met Matt. "Hey, Aiden Matt, Alles goed?" "Hé bro. Waar was je? Heb je over Jack gehoord? Hij is bij de politie bureau weet je al waarom?"
"Ai- j- nee." "Gaat alles goed? Je kijkt me heel bang aan opeens?" "Aiden, ik kon gister dood gaan... Door Jack." Tijdens het praten ging ik op een lage muurtje zitten. "W- waar heb jij het nou weer over?" Hoorde ik Aiden en Matt zeggen. "Kijk gister heeft Jack iemand vermoord-" "Oh damnnn." Zei Aiden. "Dus ik kwam daar aan en ik zag hem daar gewoon staan naast Sean met een mes in zijn handen. Sean lag gewoon op de grond vol met bloed.." "W- IS SEAN DOOD?" "Waarschijnlijk.." "Nee, dat kan niet! oh god. Maar ja, Cray hiervoor praatten ik en Matt over iets te gaan stelen bij een winkel. Mijn moeder heeft me gister uit huis gezet en heb kapot veel honger." "Ja, oké let's go." Na 10 minuten lopen kwamen we bij een winkel aan. "Er klaar voor?" Vroeg Aiden voordat wij binnen liepen. "Ja, kom Matt." Ik liep naar binnen en keek gespannen om me heen. "Aiden? Wat wil je?" "Chips, Ofzo." Ik lachte en stopte chips in mijn rugtas, en wat water. Mijn gezicht was moeilijk te zien door mijn capuchon. Ik liep snel weg. Ik weet niet hoe ik weg kwam maar het lukte me. Ik rende snel naar Aiden zijn auto en sprong achterop. Snel kwam Aiden en Matt aan rennen. We reden weg. "Het is gelukt!" Ik lachte. "Ik heb de brood!" "Ik heb de sigaretten." hoorde Ik Matt en Aiden zeggen. "Nice, rij naar de gebouw, kunnen we lekker eten en drinken." We kwamen daar aan en gingen met ons drieën eten. "Hé jongens het is tijd, ik ga naar huis..-" "Morgen kunnen we overval voor geld doen." Hoorde ik Aiden door mij heen. "Ik weet het niet." Hoorde ik Matt. "Kom op jongen het is gewoon geld pikken en dan wegwezen, toch? Cray? Wie doet er mee?" Vroeg hij enthousiast. Ik keek twijfelend. "Niemand? Noemen jullie dit vriendschap?" "Hey hey Aiden, het is gevaarlijk. Word niet boos Aiden." Zei ik. hij lachte door zijn woede. "Oke veel succes, gaan jullie gamen thuis dan ga ik maar overvallen. Bij de benzine station, paar straten verder, je weet wel de EVERYDAY STATION." Hij liet het zien met zijn handen alsof de letters voor hem stond. Hij pakte alcohol en liep een kamertje binnen. Het was een kamertje waar mensen lagen van de junkie type. We zagen de gebouw als onze eigen huis. Ik liep achter Aiden aan. "Hey Aiden? C'mon man doe niet zo." "Ga maar naar je lekkere bedje." "Hoe laat ga je?" "Om 8 uur 's avonds, denk ik hoezo?" "Gewoon, tot morgen." "Ja ja whatever." Ik dacht even na en liep gewoon weg.
JE LEEST
Where is my SON?
RandomEen man genaamd Gio, had een vrouw en de vrouw gaat dood na haar bevalling. Hij krijgt een zoontje "Ajay." Zijn zoon Ajay, is op een dag weg. En groeit op met een ander man en vrouw. Maar Hoe? En komt hij zijn vader ooit tegen? Verder spoil ik niet...