Evlilik meselesi;Neden olmasın..?

371 19 10
                                    

(Haluk odadan apar topar çıkar.)

(Güneş odada  Haluk'un çıkmasıyla koltuğa oturdu,boynunu acısı geçmişti)

Güneş:şapşal..! Hem o kadar ciddiyetli hemde benden daha
Çocuk kesiliyor..! (Hafif tebessüm ederek) ben onu seviyorum evet güneş sen o adamı seviyorsun..! İyimi bişey yapıyorum yoksa kötü bilemiyorum..!ama bildiğim birşey var oda beni seviyor..bundan eminim..!

Haluk koridorda Dündar la birlikte yürürken birden bişey unuttuğunu farketti. Güneşin olduğu odaya geri döndü. (Aslında biraz tırsayarak)

Haluk: ağ haluk Mertoğlu sen bu duruma düşecek Adammıydın.. İşte aşk sen nelere Kadirsin.. Sen ki bir kadından tırsıyorsun..! Tırsmamak elde değilde...

(Haluk içinden konuşmayı kesti odaya girdi)

Güneş:sen daha gitmedin mi..?

Haluk: hiç kızma.. Çeki vermeyi unuttum..

Güneş:ne çeki..?

Haluk: patron Mertoğlu ;okul için gönderdiği Çek. Sana veriyorum sen müdüre teslim edersin.

(Haluk çeki güneşe uzatır.güneşte eline alır)

(Güneş şok olur)

Güneş:Haluk Mertoğlu 200 binlira..!

Haluk:şaşırdın..ama demiştim Patron Mertoğlu çok cömertir.

Güneş: gerçekten baya cömertmiş..! Baya takdire şayan.

Haluk:öyledir kendisi;). Ben gidiyorum  görüşürüz..!

Güneş: git artık. Bu kadar yeter..!

Haluk çıkar ve Dündar la mekanına giderler.

(Haluk Dündar mekana gittiklerinde mehmette hali hazırda ordaydı)

Mehmet: O beyler bakıyorum ikiniz çift takılmaya başladınız, beni iyice dışladınız bakıyorum..!

Haluk: Ben güneşle takılsam vay Halime desenize,sen beni dündarla kıskanıyorsun.. Güneşle düşünmek bile  istemiyorum...

Mehmet: haluk bey siz yengemiz hakkında bizle bişey bile paylaşmıyorsun..!bumu dostluk kardeşlik..!

Haluk: Dündar bu baya kızgın ya baksana..?

Dündar: haluk hiç bana söyleme Mehmet haklı..! Sırf Ogün yengeyi kaçırman için yardım ettiğim için yenge benle külahları değişmiş..!

Haluk:ama ikiniz böyle yaparsanız vay halime.. Bide güneş burda olsa hep ondan taraf tutarsınız..!

Mehmet: evet ondan tarafım ,yengemize de helal olsun Koskoca Haluk Mertoğlu kaptı..!

(Dündar kahkayı basar)

Dündar: aha aha haha..! Evet haluk yenge taraftarıyız bide koskoca Haluk Mertoğlu yani ilk defa birisine tutulmuş..!

Haluk:tamam..! Tamam..! Benim size önemli birşey danışmam gerekiyor..!

Dündar: beyfendi hiç kaçarın yok..! Unuttun mu olayı en baştan anlatacaksın..!

Mehmet: ne olayı ne başı..!

Dündar: şok şok şok..! Koskoca Mertoğlu....

Haluk:Dündar..! Tamam dur..! Anlatayım öyle..!

Haluk:her şeyi en baştan anlatır..!

Dündar:ne yani sana hakaret etti..!ve sen arabadan inmedin...

Mehmet: bide karşına otelde çıktı..! Ve sen kadının başına dosya çaktın..!ve senin Haluk Mertoğlu olduğunu bilmiyor..! Ve güneş hanım Mertoğlundan nefret ediyor..!hahaa aahaa

Haluk anlatıkça ard Arda Mehmet,Dündar kahkaha basıyor..!

Haluk:taaammmaaam..! Bu kadar yeter siz çok güldünüz..!

Mehmet,Dündar: gülünmeyecek gibi değil..! Bu arada seni terketti  haluk Mertoğlu terketti..! Kimi terkettiğini bilse yok yok kiminle sevgili olduğunu bilse..! Bu arada niçin terkedildin..!

Haluk: eğer anlatıp gülerseniz kendinize ölümlerden ölüm beğenin..!

Mehmet,Dündar: o haluk burda bizim aramızda gülmek falan.. Çok ayıp..!

Haluk: tamam..! Ben onu seviyorum hatta aşık oldum ben ben aşık oldum ..! Hiç kimsenin inanamayacağı şey ben aşık..! Gel gör ki o beni red ediyor..!

Mehmet,Dündar: neeee..! Seni reddetti..! Siz birlikte olmadınız mı..?

Haluk:hayır..!

Mehmet: haluk Mertoğlu bir kadını sevecek.. Ve o kadını elde etmeyecek..! Kırk yıl düşünsem aklıma gelmez..!

Haluk:meselem elde etmek değil..! O tamamen diğer kadınlarla bir tutmuyor..!ve hayatımda o olsun istiyorum..!ama ona göre sadece elde etmek meselesi ve onu anlamadığını söylüyor hatta işime gelerek onu anlamadığını söylüyor..!

Mehmet: peki başka birşey söylemedimi..?

Haluk:evet.. İkiz kız annesi olduğunu öyle yirmi yaşında bir heycana kapılamayacak.. Bulunduğu konum ciddiyetinden ayrılamayacak..! Oysa ben dedim ikimizde erişkiniz ne istediğimizi bilecek yaştayız; ben onu seviyor oda beni seviyor her ne kadar söylemesede biliyorum..!

Dündar:sen onu gerçekten anlamadın mı...!

Haluk:ya anlasam niye size soruyom..!

Dündar:Mehmet aç ordan şarkıyı Abim damat oluyor sırada bize geliyor..!

Haluk: ne damatı..? Ne şarkısı..!

Dündar:sen hala anlamadın mı..! Güneş yengemiz diyorki sana ;senle evlenmeden seninle herhangi birşeyin içerisine girmem diyor..!

Haluk: evlenmek mi..?

Dündar:evet..!

Haluk: hayatımda bir kere öyle bir hata yaptım ve halen çilesini çekiyorum;sevilayı  her ne kadar uzun zaman olsa da ondan zor kurtuldum..! Ve bir daha evlenmek hiç aklıma gelmezdi..!

Mehmet: ee haluk bey bir kadın gelir mahfeder..! Biride gelir hayatına evlenmek için can atarsın..!

Haluk:aslında evliliği onunla düşününce..?neden olmasın..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin