Gecenin bir vakti gaz lambasi elimde kapidan cikip muhtarin evine doğru yol aldım. Tam konagimizin kapisindan cikacakken vazgeçtim gitmekten. Eşimi yalnız birakmak istemiyordum. Konaga geri döndüm ama bir sikinti vardı,elimdeki anahtar bir türlü kapiyi acmiyordu...Ben evin dört bir tarafında turluyor,girebilecek bir yer ariyorrdum ama bir türlü bulamiyordum.
O sirada yatak odasindaki gaz lambasina gözüm ilisti...3vden çıkarken kapattigima emindim ama şimdi yaniyordu...Füsun diye sesleniyorum duymuyordu...Kapıyı çaldım açan yoktu...Anahtar hala kapıyı acmiyordu. Daha sonra tekrar yatak odasini izlemeye basladim...Duvarda asili olan gaz lambasi birden yere düşmüştü. ..Golgesinden fark edebiliyordum. Ve perdelerin yavas yavas tutustugunu gördüm.
Odanin icindeki dumanlarrin gölgesi dışardan fark edilebiliyordu. Mutfak penceresini kırıp eve daldim...Füsun icerideydi. Binbir zorrlukla onu uyandirtiktan sonra bahceye ciktik...Yangin cok fazla büyümemişti hava da karliydi. Bir yandan su bir yandan kar atip yangini sondurmustum. Sadece perde yanmisti,neyse ki daha fazla büyümemişti. ..Koylulerrden kimse sesimizi dahi duymadi...
Nihayet sabah olmus,gün doğmuştu. Fusun berbat bir haldeydi...Önce ne olduğunu o zaman için bilmediğimiz bir şeyin ona seslenip ormana kaçtığını görmüş,daha sonra da gaz lambasinin sebep olduğu yangindan dolayi ölüm tehlikesi geçirmişti. Bir gecede iki kez ölümden dönmüştü belkide. Daha iyimisin diye sordum...Ne zaman gidecez buradan dedi.
Füsun'un durumu git gide kötüye gittiği için bir sey diyemiyordum...Konuyu degistirmek için Haplarını aliyor musun diye sordum...Benim dun yasadiklarimin hastaligimla ya da ilaclarimla alakasi yok Fuat...Dün ben bir CIN gördüm dedi...Sesi ürkütücü geliyordu. "Sen kendine bunu itiraf edebilirmisin ? Korkarsin degil mi? dedi.
Ben şok olmuştum,gözlerim dolmuştu...Fusun b3lki de bunca zaman itiraf edemedigim şeyi yüzüme vurmuştu. Ve at...Evet o at belki de Cemil Aga'nin ati ile ayni kaderi paylasacakti. Kabul ediyordum,bu köyde hic de iyi olmayan seyler dönüyordu. Kahvaltidan sonra köy meydanina indim. Günlerden cumaydi...Herkesi köy meydaninda bulurum diye ümit ederek meydana indim...Beklediğim gibi ortalik kalabalikti. Pek cok insani ilk kez görmüştüm ama köy halki biraz mesafeliydi. Dun gece olanları muhtara anlattim. Sasirmis gibi durmuyordu...Burasi issiz sakin alan...böyle olaylar oluyo denir ama urkecek bir sey yok ogretmen bey. Biz gidemiyoruz,ömrümüz burda geçti ama senin gitme gibi bir sansin da var dedi...
Acikcasi gitmek icimden gelmiyordu. ..Bu koydeki gizemi çözmek istiyordum. Cuma namazi için camiye gidilip gidilmeyecegini sordum. "Biz camiye gitmeyiz...biz ne zaman camiye gitsek evde hanimlarimiza bir şeyler olur. Çocuklarımıza bir seyler atılır. O yüzden her cumayi köy meydaninda sokakta kılariz. Ne zamanki camiye gitsek sanki bir seyler ters gider" dedi.
Dedikleri sasirrticiydi...Sayet ortada bir cin varsa da camiye siginmamiz bize güç verirdi...Ama bu sadece bir fikirdi tabi. Olaylarin derrinligini sonra anladik. Cuma namazini kildiktan sonra eve gittim...Füsun öylece oturuyor,kitap okuyordu. Gece olmuş,karanlik çökmüştü.
Dördüncü Gece Yasananlar Fusun Hanim Anlatıyor
Uykuya dalamamistim...Bu evde henüz saglikli bir uyku cekememistim bile. Fuat kitapta bir şeyler araştırmisti,yoruldugu belliydi ve o çoktan uyumustu. Yasadiklarimdan sonra icimde cok da fazla bir korku kalmamisti,artik sadece kurtulmak istiyordum. Alt kata inip kutuphaneden bir kitap sectim...Tam merdivenlerden çıkarken alt kattaki masanin sandelyesinin hareket ettigini hissettim...
Kafami arkaya cevirmemeye çalıştım. Bir adim daha attim merdivende bu sefer masaya birisinin sanki eliyle vurduğunu hissettim. Korkuyordum. Oracikta oylece bekledim ve sanki kulagimin dibine kadar gelip bir seyler söylediğini hatirliyorum... "Ne me vühü Füsun...Ne me vühü Füsun..." ben bu sesleri duyarak aglamaya basladigimi hatirliyorum...(Bu noktada Füsun hanim kalani anlatmaktan vazgeciyor, daha fazla detay vermiyor ve sadece o geceyi sabaha kadar merdivende sabit bekleyerek geçirdiğini,serli varligin seslerini dinledigini soyluyor...) Füsun hanimin hatirladigi cümle "ne me vühü Füsun" cumlesinin anlami "bize hizmet et Füsun" demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar