Κεφάλαιο 1

15 1 5
                                    

Η Μαριπινα ταξίδευε για Εύβοια και ένιωθε πολύ ενθουσιασμένη που θα ξανα έβλεπε την ξαδέρφη της και την φίλη της . Ξέρετε η Μαριπινα και η Μαριλίζα είναι πολύ αγαπημένες ξαδερφες κάνουν τα πάντα μαζί και αυτό το καλοκαίρι θα ήταν ιδιαίτερο για αυτές διότι οι οικογένεια της Μαριπινας θα πήγαιναν μαζί με την οικογένεια της Μαριλιζας στο εξοχικό της Μαριλιζας στην Σκιάθο . Όλοι ανυπομονουσαν σαν τρελοί για αυτό το ταξίδι .
Η Μαριπινα κόντευε να φτάσει ενώ η Μαριλίζα και η Μαρία είχαν πάει σε μια εκδηλωση στην πόλη του Γιώργου του πρώην της Μαριλιζας . Σε αυτή την εκδήλωση χόρευε παραδοσιακούς χορούς ο αδερφός του Γιώργου και η αδεφη του , η οποία είναι κολλητη της Μαριλιζας . Η Μαριλίζα όμως δεν είχε σκοπό να πάει για να δει τον Γιώργο . Ο μόνος λόγος της ήταν η Σοφία η κολλητή της . Τα δύο κορίτσια πήγαν με το λεωφορείο στη Βαθεια (στην πόλη του Γιώργου ) και μόλις κατέβηκε το λεωφορείο η Μαριλίζα την έπιασε ένα τρελό και μεγάλο άγχος γιατί εκείνη την ώρα κατάλαβε ότι θα συναντούσε κατά πάσα πιθανότητα και τον Γιώργο . Αφου την ηρεμησε η Μαρία προχώρησαν μαζί και πήγαν προς το γήπεδο όπου ήταν εκεί η εκδήλωση. Τα κορίτσια έλεγαν αστεία για να χαλαρώσει η Μαριλίζα και να τα ξεχάσει όλα . Όσο κοντευαν στο γήπεδο το κλίμα γινόταν όλο και πιο χαλαρό . Εν το μεταξύ η Μαριπινα καθώς άρχιζε να φτάνει στο χωριό της άρχισε να βλέπει κάποια μέρη όπου έδιναν ραντεβού με τον Σάββα . Όσο και να προσπαθούσε να τον ξεπεράσει να ξεχάσει δεν γινόταν . Αλήθεια Όσο και να προσπαθούμε δεν γίνεται να ξεχάσουμε ποτέ . Είναι οι δικές μας αναμνήσεις και είτε είναι καλές είτε κακές ανήκουν μέσα μας . Τον ξεπεράσεις κάποιον γίνεται αλλα να τον ξεχάσεις σαν ύπαρξη και σαν άτομο και γενικά όλα αυτά που έγιναν μεταξύ σας δεν τα ξεχνάμε ποτέ.
Όμως καλύτερα να γυρίσουμε στις πρωταγωνίστριες μας και αυτή την στιγμή στην Μαρία . Η Μαρία είχε να δει 5 μήνες τον Βασίλη μετά τον χωρισμό τους και τον σκεφτόταν συνέχεια . Από την μια ανυπομονουσε να τον δει όμως πίστευε ότι και να τον έβλεπε μπορεί και να μην μίλαγαν αλλα από την άλλη σκεφτόταν ότι μπορεί να μην ξανα ερχόταν για διάφορους λόγους . Άρα από ότι καταλάβατε και οι τρεις φίλες ένιωθαν ακόμα κάτι αλλά στο επόμενο κεφάλαιο θα δούμε την συζήτηση τους και κάποιες αποφάσεις που παίρνουν για να τους ξεπεράσουν .
( Ελπίζω να σας άρεσε . Η συνέχεια σε λίγες μέρες και θα θελα να ξέρετε ότι η ιστορία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και χαρακτηρες)

Οι Τρείς ΜDonde viven las historias. Descúbrelo ahora