I

675 37 2
                                    

Kaneki pov*
Sunt rupt de foame , nu am mâncat de zile întregi nici nu mă pot mișca. Mi-am consumat toată energia luptând-umă cu acel ghoul , și pe deasupra îs și rănit grav.

TSUKIYAMA: Kaneki?

KANEKI: Ce vrei ?

TSUKIYAMA: Dacă ție așa de foame poți să guști un pic din mine , iar după ce te recuperezi și eu din ține , numa o bucățică de aia mica nu mușc chiar așa de rău.

KANEKI: Bine dar numai de data asta.

Kaneki pov*
Nu am încotro , nu am destulă energie să vânez .Tsukiyama îmi linge sângele de pe picioare , se simte straniu.

TSUKIYAMA: Tres bien.

Tsukiyama pov*
Sângele lui Kaneki e o delicatese , îmi vine să îl mănânc tot. Ling tot mai sus sângele și văd un mic musafir care sa sculat.

TSUKIYAMA: Kaneki ce e cu umflătura aia?

KANEKI: E vina ta findcă mai lins așa.(m-am înroșit la fața de rușine)

TSUKIYAMA: În acest caz ....

Kaneki pov*
Simt o mână pe pantaloni care îmi atinge prietenul . Tsukiyama îmi dă pantaloni și boxeri jos. Îmi ia prietenul în gură și o suge cu poftă.

KANEKI: Ahhhh... oprește-te ...AHHH.

Kaneki pov*
Îmi dau drumul în gura lui iar el înghite tot lichidul.

TSUKIYAMA: Delicios , sperma lui Kaneki este dulce.

KANEKI: Cce faci?

TSUKIYAMA: Nu ți-ai dat seama până acum? E sex Kaneki.

Kaneki pov*
Am rămas împietrit , poate că mai devreme să simțit bine dar nu vreau să fac sex cu Tsukiyama. Dar a fost prea târziu Tsukiyama să apropriat de mine și și-a introdus limba lui la mine din gură formând un sărut erotic.

TSUKIYAMA:(sunt al naibii de excităt) Ce o să faci acum Kaneki ? Uite ce ai făcut , o să trebuiască să iei responsabilitatea pentru ce o să-ți fac.

KANEKI: C...ce?

Kaneki pov*
Mă uit la Tsukiyama și văd că are o umflătură în pantaloni , își desface șlițul și își scoate penisul care stătea drept în sus după care îl băgă în mine , penetrândumă .

KANEKI: Ahhhh .....doare... Tsukiyama ..... AAAHH.

TSUKIYAMA: Se simte atât de bine , vrau mai mult Kaneki.

Kaneki pov*
Sunt atât de prost. Am făcut sex cu Tsukiyama. El doarme cu un zâmbet tâmpit pe față , îmi iau hainele pe mine și plec din acel loc.

TOKYO GHOUL YAOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum