Turné

102 9 3
                                    

Už je něco kolem jedenácté odpoledne a já se konečně vyhrabala s postele. Ale vzbudila jsem se s pěkným výhledem jelikož mi na hrudi spinkal Rony. Včera ho to asi zmohlo a hlavně to skákání po mojí posteli.

Zrovna jsem vyšla z koupelny a chtěla si vzít podprsenku, ale na posteli nebyla. "Kde sakra je. Vždyť byla tady" uslyšela jsem lehké štěknutí.

U dveří stál Rony s mou podprsenkou v tlamě." Dej mi to ty lumpe malý" začala jsem ho nahánět po pokoji.

Po půl hodině jsem ho chytila a vytrhla mu jí z tlamy. Oblíkla jsem se a šla ke dveřím."No pojď a za trest budeš jíst sám" Podíval se na mě smutně.

"No běž" popostrčila jsem ho ze dveří.

"Kim!!!" začal někdo křičet a během chvilky jsem v kuchyni byla přichycená ve dvou obětí.

"Harry , Miku! Takže vám to taky řekly" trochu jsem se na ně usmála.

"Ani nevíš jak jsme rádi že jsi živá a zdravá" Harry trochu uskočil protože se přede mě postavil Rony a začal štěkat.

"Rony, klid to jsou kamarádi" sedl si poslušně a sledoval je.

"No ahoj kamaráde, dáš mi pac" pohladil si ho Mik.

Chvilku se na něj Rony divně díval ,ale potom mu pac podal. "Páni šikula. Škoda že už musíme jít" domluvily jsme se že zase někdy příjdou a odešly.

Ronymu jsem nachystala nějaké granule pro štěňata a k tomu mléko. Při růstu je to pro něj dobré. "Na, dobrou chuť" šla jsem si vzít jogurt z ledničky.

Sedla jsem si na židli a chtěla začít jíst ,ale něco mě polechtalo na noze. "No tak Rony běž jíst" ukázala jsem na misku.

"Rony pojď "ozvala se Zuzka.

Chtěla se sehnout k misce ,ale Rony se tam rozběhl a začal vrčet. "Tak něco sněz" odstoupila kousek, ale on se na to jen podíval a šel zase ke mě.

"Asi bude těžký do něj něco dostat" ozvala se i D' která seděla na druhé straně stolu.

"Tak fajn ty prďolo" sedla jsem si k jeho misce i s jogurtem.

Holky nás jen sledovaly. Konečně došel tady podíval se na mě a začal žrát. Byla to docela sranda on si ty granulky naházel do mléka a potom to jedl jako když my jíme lupínky.

Konečně jsem mohla začít jíst i já. Na chvíli ho vyrušil zvonek ,ale zase se začal věnovat jídlu."Ty se od něj ani nehneš že si dáváte společnou snídani?" zasmál se Niall.

"Musím u něj sedět když jí. Jinak nechce žrát" za Niallem se objevil i Luke.

Nevěřícně se na sebe ti dva podívaly. Já jsem vstala a šla vyhodit kelímek od jogurtu a jasně že Rony přestal žrát." Vidíš. Rony běž jíst" ukázala jsem na misku, ale on sledoval jen mě. 

"Bože. Rony" přišel k jeho misce Niall ,ale Rony po něm vyjel.

"Vou klid kámo" musela jsem se mu zasmát.

"Vidíš, musím ho potom učit aby jedl si sám" sedla jsem si zpět a on začal dojídat svou snídani.

"Bere tě jako mámu" usmál se Luke.

"A já ho jako svoje děťátko" zasmála jsem se.

"Ještě si říhni " poplácala jsem ho ze srandy po zádech když dojedl.

Začal se divně tvářit a nakonec si kýchl. Vstala jsem a šla si ke stolu sednout jde jsem měla kafe. "Tak co tady děláte?" podívala jsem se na ně.

"Já přišel za Ronym" ozval se Niall.

"A jaké s ním máš úmysly?"  sledovala jsem ho jako nějaký rodič.

"Hrát si s ním, naučit ho aportovat, jít s ním na procházku a nakonec dne se s ním jít koupat" usmál se nenápadně.

"Hrát si s ním můžeš, aportovat umí, ale jen pěnové balonky a malé klacíky víc zatím neunese ,ale snaží se. Jít na procházku půjdu s tebou i já a koupat se s ním nebudeš koupat se bude sám a koupat ho budu já" ujasnila jsme mu pravidla. "Rozumíš?!" 

"Ano madam" zasalutoval mi.

"Pojď kámo jdem si hrát na zahradu" zavolal na Ronyho který si ho nevšímal.

"Běž šmudlo. A ať ti nespadne do bazénu" ale Rony sál pořád na místě.

"Dívej co ti koupil stejda Niall" vytáhl pískací balonek.

"Takový úplatek" zasmál se Luke.

"Ale funguje to" zakřičel nazpátek Niall.

Holky odešli po chvíli nahoru a já tam zůstala s Luke.

"Tak a ty jsi přišel proč?"vstala jsem a hrníček od kávy dala do myčky.

Jeho ruce mě najednou objaly zezadu. " Přišel jsem na tebe dávat pozor aby se ti něco nestalo. Už tě nechci ztratit" políbil mě na krk.

" Ochranku nepotřebuju" otočila jsem se na něj s úsměvem.

"Ale mě jo" nad tím jsem se musela uchechtnout a protočit oči.

"Nedělej to s těma očima" zamračil se.

"A ty mi nerozkazuj "dala jsem mu pusu. "A ukaž mi ty jizvy. Včera jsem moc neviděla takže jsem si nevšimla jestli tam nemáš nějakou hlubokou aby se ti tam neudělaly jizvy" začal si vytahovat rukávy košile.

Měl tam pořád ty obvazy.Tak jsem mu je sundala a podívala se na ty jizvy. Měl je docela velké takže by mu tam zůstaly jizvy. "Počkej tady" odešla jsem do dolní koupelny pro lékárničku. Měla jsme v ní nastříhané takové mašličky právě na větší rány aby je stáhly.

Vrátila jsme se a začala mu je lepit tak aby se rány stáhly k sobě. Když už byly všechny rány stáhnuté obvázala jsem mu to aby se neodlepovaly. "Večer ti to ještě skontroluju jestli se nějaká neodlepila abych jí přelepila" sledoval mě jako nějaký obrázek.

"Co tak koukáš?" usmála jsme se.

"Ani nevím. Jen že jsi den ode dne krásnější" začínala jsem se chtě nechtě usmívat.

"Měl bych ti říct tu novinku. Cal už to ráno holkám řekl ale ty jsi tu nebyla tak ti to mám říct" kývla jsem.

"My budeme předskokani One Direction. Když jste odjely tak jsme se spojily a začaly dělat trochu hudbu a to víš. Teď už jsme slavnější a kluci si nás právě našly a máme jim dělat předskokany na turné" bylo vidět že je z toho nadšený.

"To je super Luku a kdy to začíná?" podíval se do mobilu.

"Za měsíc odjíždíme do Evropy a za čtyři měsíce se vrátíme tady do Ameriky kde to bude pokračovat další dva měsíce. Mezi tím budeme mít pauzy takže se uvidíme" povzbudivě mě chytil za ruce.

"Víš že vám to přeju Luku. Sice mi tu budete chybět a i Harry, Niall, Louis a Liam . Hlavně si to tam užíte" objala jsme ho.

"Díky za podporu" zašeptal.

"U mě jí najdeš vždycky" 

"Já vím" z téhle situace nás vyrušil Rony který byl na kost mokrý a otřepal se na nás.

"Nialle! Co si mu udělal?!" zakřičela jsem.

"O hadici jsi nic neřekla" usmál se a vyběhl zase ven.

Běžela jsem za ním a za mnou Rony. Začíná vodní válka!


Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat