SONSUZ GİBİ GELEN YAZ.

1.3K 14 1
                                    

SONSUZ GİBİ GELEN YAZ.

KONU:

   Yaşadığı hayattan; ailesinden,okulundan,arkadaşlarından ve sevgilisinden memnun olduğunu zanneden Cherry,ailesinden aldığı habere çok öfkelidir.

  5 yaşından beri görmediği kuzeni Dean,yaz aylarında yanında kalacaktır.Cherry,kuzenini küçüklüğünde olduğu gibi sanarken;aslında çok yanıldığını anlayacaktır.Size deniz+kum+güneş üçlüsünden daha eğlenceli bir yazı anlatan bu esere bayılacaksınız.

İLERLEYEN BÖLÜMLERDEN BİR KESİT:

''Çok iticisin Cherry.'' Üzerimi süzüp mırıldanan Dean'a gözlerimi kısarak baktım.

''İtici mi? Ah,hadi ama erkekler bu pembe şortuma bayılıyor!'' O kıkırdarken dudağımı büzmüştüm.

''Saçmalık.Bayılmaları için pembe,kısa ve itici bir şorta ihtiyaçları yok.'' 

FRAGMAN:

  Birbirlerini 5 yaşlarından beri görmemiş,hayatları birbirinden çok farklı iki kuzen.

-''Fazla değişmişsin.''

-''Sen hala aynısın.Sorumsuz ve aptal.''

   Cherry'nin ailesinin isteği üzerine yazı birlikte geçirmek zorundalar.

-''Şu kremi sırtına sürmemi ister misin? Yakında istakoza dönmenden korkuyorum.''

-''Kes sesini Dean.Cole birazdan burda olur ve emin ol senden daha kibar.''

-''Sevgilinle birlikte vıcık vıcık aşkınızı izlemek bugün ki planımda yoktu.''

-''Peki planında ne vardı?''

-''Deniz+kum+güneş ve senin kadar esmer olmayan fıstıklar.''

   Jacksonville sahillerinden daha eğlenceli bir hayat olduğunu düşünen Dean,Cherry'i bir gece sevgilisi Cole ve sıkıcı arkadaşlarından uzaklaştırır.

-''Bu delilik.'' 

-''Atla hadi.''

-''B-beni hayatta o ölüm makinesine bindiremezsin.'' 

-''Öyle mi?''

  Cherry,Dean'ın gizemli hayatını keşfe çıkarken kendi benliğini bulur.

-''Seni yanlış tanımışım.''

-''Hayır,Cherry.Ben doğru olan değilim.Yanlış falan tanımadın beni.Benden nefret,hatta vur.Lanet g*rsin! Sana bu haftasonunu hiç yaşatmamalıydım.''

 Peki Cherry ondan uzak durabilecek mi?

 Cevabını bulabileceğiniz bu hikaye,size yazı çok sevdirecek.

-''Sen benim için iyi değilsin.''

-''Bu da ne demek Dean?''

-''Sen benim için her şey demeksin.İmkansız olduğunu bildiğim tek harika şeysin.''

GİRİŞ SEVİLİRSE BÖLÜMLER HEMEN EKLENECEKTİR,HİKAYEYİ İKİ KİŞİ BİRLİKTE YAZIYORUZ.MELİS VE BEN GÜZEL BİR ŞEKİLDE YÜRÜTECEĞİMİZE İNANIYORUZ.

SONSUZ GİBİ GELEN YAZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin