Bölüm 26

881 39 64
                                    

(Multideki Şarkı Zayn'in Söylediği Şarkı)

Zayn'in Şarkı Söyleme Kısmına Gelene Kadar Eğlenceli Her Hangi Bir Şarkı Dinleyebilirsiniz, Neyse Sustum İyi Okumalar!

Arabalardan inip lunaparkın girişine yürüdük. Oldukça kalabalıktı ve etrafta koşuşturan çocuklar, el ele tutup yürüyen sevgililer ve aileler vardı. Suratımı buruşturarak etrafı süzmeye devam ettim. İleride karaoke bar vardı. Onun yanında da yemek stantları dizilmişti. Harry ve Miranda ben etrafı süzerken jetonları alıp gelmişlerdi. Zayn'e bakmak için başımı kaldırıp yanıma baktım. O benden önce bakışlarını suratımda gezdiriyordu.

"Ee hadi neye biniyoruz ilk?" Diye sordu Mira heyecanla. Şu an onu kami kazeye oturtup öldürebilirdim. Onun fikri yüzünden buraya gelmiştik. Ve ben çocukların çok olduğu bir ortamı sevmezdim. 1 çocuğa tamam, 2 çocuğa tamam, 3 çocuğa da tamam ama 3'den fazlası beni kasar.

"Çarpışan arabalar?" Diye bir öneri sundu Harry. Kollarımı birbirine doladım.

"Siz istediğinize binin ben gidip yemek yiyeceğim" Dedikten sonra yürümeye başlamıştım ki 1 adım atamadan bileğimden tutup çekmişti Zayn. Kolum hızla bel boşluğuna çarptığında acı ile inledi. Yine de kolunu omzuma atıp gitmeme izin vermedi.

"Gördün mü bak? Tanrı izliyor bizi izliyor! Bırak gideyim ya hem sende rahatsızsın binemezsin öyle çarpışan arabaya falan" Cırlamama karşılık Zayn ve Harry kahkaha atmışlardı. Gözlerimi kısıp ikisinin üzerinde gezdirdim bakışlarımı. Miranda ise gözlerini büyültmüş masum masum bizi izliyordu.

"Kızım delirdin mi sen? Deliydin zaten, şimdi hepten sıyırdın balataları. Namı diğer belalı olan biri mi söylüyor bunları? 5 yılda mizahın gelişmiş senin" Harry'nin sözlerine karşılık kaşlarımı çatıp ona tekmemi savurdum fakat Harry geriye kaçmış, Zayn'de ona yardımcı olmak için beni omuzlarımdan tutmuştu.

"Piç kurusu!" Tükürürcesine konuşmuştum. Fakat Harry bunu umursamadan gülerek saçlarını düzeltti ve Miranda'nın parmaklarına, parmaklarını geçirip çarpışan arabalara çekiştirdi. Zayn'de kolu omzumda oraya yürüdüğü için bende otomatikman oraya yönelmiştim.

"28 yaşında olduğunuzu hatırlatmama gerek var mı?" Dedim Harry ve Zayn'e laf atma amacı ile. Fakat ikisi de bunu umursamadıklarını omuzlarını silkerek cevap vermişlerdi. Adama jetonları verip araba seçtiler. Hepimiz ayrı ayrı arabalara bindik. Tabii ben homurdanarak binmiştim. Tiz bir ses alanı doldurduğunda arabaları hareketlendirdik. Geniş alanda kendi halimde takılmak isterken arkamdan hızla çarpan piç kurusu yüzünden az daha arabadan çıkıp uçuyordum. Arkamı dönüp bana vuran kişiye baktım. Tabii ki Harry!

"Harry sana öyle bir çarpacağım ki o arabayla ilişkiye girmek zorunda kalacaksın!" Diye kükreyip direksiyonu çevirdim. Arabalardaki anne ve babalar ben küfür ederken çocuklarının kulaklarını kapatmışlardı. Onları umursamadan Harry'e doğru ilerlemeye başladım fakat arabanın arkasına birisi daha vurmuştu. Zayn.

"Kaburgası kırık demem kafanı da ben kırarım!" Diye cırladım suratına doğru.

"Tehditlerin burada işe yaramaz güzelim, işleve bakıyoruz biz" Dedi gülerken. Harry'de ona katılmıştı. Miranda hızla yanımıza gelirken arabayı öyle bir çevirmişti ki, arabanın arkası Harry'nin arabasının arkasına, Zayn'in arabasının yan tarafına gelmişti ve ikisi de köşelere uçmuştu.

"Ulan ben senin sevgilinim ne yapıyorsun sen?" Miranda arabayı benimkinin yanına yanaştırıp elini havaya kaldırarak açtı. Bir beşlik çaktıktan sonra sinirden kudurmuş beylere döndüm.

Çete 2 || Küllerinden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin