Jasder - De Eerste Ontmoeting deel 2

131 7 4
                                    

Jason kijkt verveeld uit het raam. Hij zit al 4 minuten in de trein. Hij scrollt nog even door zijn laatste gesprek met Sander. Na al die maanden ontmoeten ze elkaar toch echt. Ze hebben heel vaak gecamfapt, maar ze hebben elkaar nog nooit echt aangeraakt. Jason denkt terug aan die talloze keren wanneer hij huilend in slaap valt na het camfappen. Zou zijn eenzaamheid nu toch eindelijk voorbij zijn?

De trein begint af te remmen. Ze zijn eindelijk aangekomen in Enschede. Jason zoekt de gezichten van de mensen op het station af. Sander zit er niet tussen. Verontwaardigd dat Sander niet op hem staat te wachten, loopt hij richting het plein. Hij loopt langs water op steen op het plein voor het station. Opeens liet een vrouw haar baby in het water vallen, waardoor er een grote plons water op Jason terecht kwam. Hij werd boos, want dit was zijn nieuwe Dipper pet, gemaakt door de hardst werkende kinderen in Oost-Cambodja. Hij sloeg de vrouw op haar bakkes en donderde haar de water op steen in. De baby verontschuldigde zich en bood Jason 2 blikjes energy aan. Helaas bleek dit AH huismerk energydrink te zijn.

Na 5 minuten te hebben gewandeld, kwam Jason bij het plein aan. Ook daar was Sander nergens te bekennen. Na even gewacht te hebben, besloot Jason Sander te whatsappen.

*Whatsapp:

Jason: ey homo waar ben je homo

Sander: ik ben in de parkeer garage suck my dick

Jason: wtf kom hier dan homo

Sander: kom hier maar suck my dick

.................................

Jasder - De Eerste OntmoetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu