Част 20

333 29 1
                                    

~На сутринта~
Чен влезе в стаята и тряса вратата. Разбира се ме събуди.
-Още спиш. Донесох ти закуска. - Остави яденето на земята до мен. Опитах да си взема от храната, но не успях и го погледнах тъжно - дай ще ти помогна. - започна да ме храни. Беше някак странно. След това той излезе от стаята, а аз отново останах сама. Нямаше какво да правя и затова се замислих, защо човек който не познавам ме е отвлякъл.
След време Чен отново влезе в стаята. Той държеше телефон в ръката си. Приближи се към мен и ме бутна в легнало положение. Той насочи телефона си към другата си ръка, която се придвижваше от коляното, нагоре по тялото ми.
-К...к..какво правиш? - попитах уплашено.
-Млъкни. Снимам те. Усмихна се малко сега. - каза ми, след което се долепени до мен. Опитах да го отблъсна, но той беше по-силен и нищо не се получи. Минута по-късно се махна от мен.
-Какво беше това? Защо? - попитах погнусена. Той мълчеше и гледаше нещо на телефона си. - Ще ми отговориш ли?
-Задаваш много въпроси, красавице. - говореше със самодоволна усмивка на лицето си.
-Чен, обясни ми защо м
е държиш тук. Не се познав... - прекъсна ме.
-Аз те познавам и то много добре. Това, че ти не знаеш кой съм, не ме интересува. - каза ми излизайки от стаята.

~Вечерта~
Някой влезе в стаята. Не виждах кой е, защото беше тъмно. Видях само, че този път, човекът който влезе не беше Чен.

--------
Съжалявам за грешките. Благодаря, че четете историята ми. ❤❤❤

BTS: Just Stay With Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora