'Mama? Mama! Wakker worden, mama!'.
Ik open langzaam mijn ogen. 'Gefeliciteerd! En nu komen want alle ooms en papa hebben een heel hele heel hele groot taart voor je gemaakt!' een 6 jarige Merissa trekt me uit bed. Was dit alles een droom? Heel dat ik in de woestijn belande? Lang kan ik niet na denken want 5 mensen roepen tegelijkertijd 'gefeliciteerd Sem!'. Ik glimlach breed en Ashton trekt me in een knuffel. 'gefeliciteerd met je 34e verjaardag schat' hij geeft me een zoen en trekt Merissa op zijn arm. 'Wie had gedacht? Wij een stelletje met een dochter!' herhaalt hij al sinds mijn 28e verjaardag. 'Gefeliciteerd Sem! Je familie is al onderweg en dan kunnen we eindelijk eten van deze taart! Ik wil hem proeven, mag ik na jou en Merissa een stukje?' Michael geeft me drie zoenen op mijn wang waarna Luke en Calum ook volgen, lachend om Michael zijn drukheid. 'Seeheem!' mijn zusje van 21 komt vrolijk de kamer binnen gehuppeld en geeft me twee zoenen. Isis komt ook binnen en me ook. Luke geeft haar een zoen op haar wang en knipoogt even. Isis wordt rood en kijkt me glimlachend aan. 'Vraag hem dan om je vriendje te zijn' roep ik, vergetend dat Luke er is. 'Sem' sist Isis en geeft me een duw. Luke loopt rood aan en doet alsof hij druk bezig is met de tomaten. 'We ehm, zijn al een stel' mompelt hij. 'WHAAT? Waarom hebben jullie het me niet verteld?'. Ze halen hun schouders op en Isis vlucht gauw weg. Ik glimlach naar mijn ouders die me allebei een knuffel geven en daarna ook door lopen. 'TAART' schreeuwt Michael hyper en springt letterlijk de keuken in. 'Ja, ja we komen' lach ik en loop met een mes de woonkamer in. Mijn ogen worden groot, 'hoe gaan we dit op krijgen?'. 'One Direction komt ook'. 'Oh oké' mompel ik en op dat moment hoor ik 4 stemmen. 'SEHEEM GEFELICITEERD!'. Ik lach en ontvang ze allemaal met een jaloerse blik van Ashton. Ik neem plaats op zijn schoot en snij de taart aan. 'Taart taart taart taart taart taart taart taart' roepen Michael, Niall en Merissa. 'Kijk eens' lach ik en geef ze een stukje. Ashton en Luke helpen me uit delen terwijl de rest al in een gesprek gewikkeld waren. 'Zo' zucht ik en plof op Ashton zijn schoot. 'Oef' grapt hij en neemt een hap van zijn taart met zijn vorkje. Ik neem een hap van zijn taart met mijn vorkje en leun met mijn rug tegen zijn borstkast. Ashton slaat voorzichtig zijn armen om me heen en trekt me wat dichter tegen hem aan terwijl hij een hap neemt van zijn taart. 'Wat sliep je diep' grinnikt hij. 'Het was ook een hele rare droom'. 'Vertel'. 'Doe ik vanavond wel, in bed'. Hij knikt en leunt met zijn hoofd tegen mijn schouder. 'Dus Sem?' begint Louis waardoor ik op kijk. 'Ga jij ook mee op tour binnenkort?'. Ik kijk verward naar Ashton 'we gaan met One Direction weer touren'. 'Oh, als dat kan en mag zou het heel leuk zijn'. 'Tuurlijk' glimlacht Calum. 'Ik ga niet zonder Sem weg' roept Michael. 'Dat wou ik zeggen' pruilt Ashton. Ik lach en duw een kus op zijn wang. 'Love you'. 'Love you too' grinnikt Ashton en duwt een kus op mijn neus. 'Hey ikke ook kusje!'. 'Ik ook!'. 'En ik!'. 'Vergeet mij niet!'. En zo besteden we onze middag met One Direction, 5 Seconds of Summer en mijn familie.
'Vertel me nou, wat was die droom?' ik lig tegen Ashton aan in ons bed met Merissa in ons midden. Ik kijk even omhoog maar dan weer naar Merissa en haal een hand door haar haren. 'Nou, ik werd ''wakker'' in een woestijn, dus begon ik met zoeken. Ik vond een huisje dat blijkbaar van jullie was, Luke, Michael, Calum en jij zagen me. Jij mocht me niet omdat ik een vrouw was en je vertrouwde het niet omdat de Firks jou gezin vermoord hadden en je dacht dat ik een Firks spion was. Mijn vader was de leider van de Firks die ook zijn gezin, behalve mij heeft vermoord. Na heel wat dagen haatte je me nog steeds, we waren op zoek naar spullen en we kwamen een meisje tegen op een paard. Isis, die later mijn nichtje blijkt te zijn. Je vertrouwde het nog steeds niet en wou me bijna doden alleen Michael hield je tegen. We gingen met Isis mee kregen een huisje en daar vond ik Merissa, dat mijn dochtertje werd en vanaf daar hadden we een plan om een eigen dorp te maken maar uiteindelijk is dat niet gelukt want Isis werd gevangen door de Firks waardoor we haar gingen zoeken en een heel avontuur bij de Firks kregen, uiteindelijk werd jij gevangen, Calum, Luke en Michael ook en ik ook. Merissa hielp me met ontsnappen en toen hebben we jullie ook vrijgelaten en gingen Calum, Luke, Michael en Merissa, Isis zoeken en wij gingen mijn vader doden. We hadden samen de trekker over gehaald en geschoten op mijn vader, toen waren we allemaal weer bij elkaar' lach ik om mijn eigen rare droom. 'Wow, dat is wel een hele aparte droom'. 'Klopt, maar ik ben blij dat mijn leven toch echt wel anders gelopen is dan dat'. 'Ik ook' glimlacht Ashton en geeft me een kus op mijn neus. 'Ik denk niet dat ik van mama zomaar rond mag lopen in vijand gebied' komt Merissa er tussen wat me laat lachen. 'Nee, dat zou je ook niet mogen'. 'Was ik een held?' vraagt ze met een twinkeling in haar ogen. 'Ja, je hebt mij gered en bent een huisje in geslopen met drie bewakers die je niet zagen en de sleutels gepakt om mij te bevrijden, daarna nog een keer bij Calum, Luke en Michael'. 'Yeeey!' lacht Merissa en knuffelt Ashton en mij. 'Ik hou van jullie, mam en pap'. 'Wij ook van jou schat' glimlachen Ashton en ik en geven elkaar een zoen. Toch komt er altijd een goed einde, hoe het ook mag lopen.
JE LEEST
The Desert
FanficSem een 18 jarig meisje word wakker in the middel of nowhere. Ze gaat op onderzoek uit en loopt hopeloos de woestijn rond. Op een gegeven moment ontdekt ze een huisje waar ze wel 4 hele bijzondere jongens ontmoet...