#13 Zničená?

58 6 6
                                    

Uviděla jsem Vojtu jak se líbá s nějakou blondýnou. Prosím je to jen sen!

Vzpamatovala jsem se. Koukla jsem se pořádně. Já tu holku znám. Je to Denisa! Moje bývalá nejlepší kamarádka ,která všechny moje kámošky poštvala proti mě. A teď mě s ní podvádí i Vojta? A dost.
Odstrčila jsem Vojtu a dala facku Denise. Ta se na mě neochotně otočila a usmála se.
Denisa-"Co je?" Řekla dotčeně. "Ty snad mého kluka znáš? Tohle je Vojta"
Samozřejmě nezapoměla na ten debilní tón v hlase.
-"Ty děvko jedna!"
Zařvala jsem. Pár lidí se otočilo a začalo pohoršeně kroutit hlavou.
Denisa-"Hele nedělej mi tady scénky zlato"
Zavrčela.
-"Vojto? Jak si mohl? A sní? O které ti vypravím jaká je to kráva?"
Nečekala jsem na odpověď. Servala jsem si řetízek od Vojty z krku a hodila ho po něm. Ještě než jsem odešla dala jsem facku i Vojtoj. Zasloužil si jí.

Jedu autobusem a řvu. Všichni na zírají. Nikdo si ke mně nepřisedl. Alespoň něco. Když chybí jen pár zastávek od mého domu ,přistoupí do autobusu kluk.

Je vyšší hubené postavy. Ale není to žádný vychrtlík. Má svaly , dokonce má na rukou vidět žíly.
Je to přesně ten tip kluka co je do něj půlka školy zamilovaná jen proto ,že se na ně usmál. Já takovýma klukama vždycky opovrhovala. Ale teď mi to bylo jedno.
Sednul si vedle .
Jo možná je všude obsazeno a prostě ho jen bolely nohy. Ale já si to vysvětlila tak ,že se mu prostě líbím. Tak dobře je to sice nereálné ,že by se mu líbila uřvaná holka z busu ale co.
Pan Neznámí-"Ehmmm promiň.. Stalo se ti něco? Jen ,že taková hezká holka a je sama v buse.. A dokonce brečí"
Řekl nevinně.
Já-"Vadí ti to?"
Vyjela jsem na něj. Nechápu co mně to popadlo. Byl to prostě reflex.
Pan Neznámí- " Ne jen že slzy ti nesluší"
-"Jo jasně"
Otočila jsem se k okýnku a koukala ven .
Pan Neznámí-"Hele, chápu . Tvoje životní problémy nevyřešíme někde v autobuse ale vždycky když budeš na pokraji sil ,vzpomeň si na tohle:
kdokoli schodí na kolena , zničí ,znemožní, hlavně to nevzdávej!
Je ti to jasný? Zničí ? Tak nebreč a postav se mu tváří v tvář ukaž mu svou sílu, vím ,že ji máš"
Usmál se, nasadil si sluchátka do uší a prostě odešel.
Odedneška budu dělat všechno jinak konec tiché Adély!
Hned zítra si to s Vojtou a tou děvkou vyjasním.

Děkuju za všechny VOTE a za čtenáře. Přečtení hodně pokleslo tak nevím jestli to vůbec cenu psát další kapitoly. Pokud by jste chtěli další kapitolu zanechte komentář se svým názorem. Děkuju💜
👉👉👉👉455slov👈👈👈👈👈

 Nejlepší Friendky-"Největší Fejky"Kde žijí příběhy. Začni objevovat