Μέσα σε έναν χαμό καταφέραμε και φτάσαμε σώες και αβλαβής κοντά στην αρχηγό για να μας πει σε ποια σκηνή θα ήμασταν.
Αρχηγός: "Πολυαγαπημένη Οσία Ξένη, καλώς ορίσατε! Εσείς κορίτσια είστε στην 13 σκηνή, μαζί με την Θερμή"
Βγάλαμε μια κραυγή έκπληξης και οι 5 μας, καθώς δεν περίμενε καμιά μας να ήμασταν με την Θέρμη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά! Αρπάξαμε τις βαλίτσες μας και τρέξαμε στην 13 σκηνή. Στην διαδρομή πετύχαμε την κυρία Φαίδρα να φεύγει. Ήταν η βοηθός της σκηνής μας την δεύτερη χρονιά. Κουβαλάει πολύ τρελά η γυναίκα! Με το που μας είδε άρχισε να τσιρίζει, δεν το περίμενε, ούτε κι εμείς άλλωστε! Αφού είπαμε τα νέα μας για λίγο, την αφήσαμε να φύγει και εμείς κατεβήκαμε λίγο πιο κάτω όπου πετύχαμε την ομαδάρχισσά μας επί 2 χρόνια. Αυτή είναι λίγο πιο σοβαρή, καθώς είναι και πιο μεγάλη. Είχαμε μια σύντομη συζήτηση και μετά πήγαμε κατευθείαν στην σκηνή μας! Ένα σπιτάκι στην ουσία είναι, αλλά από μπροστά και από πίσω δεν υπάρχει κανονική πόρτα αλλά ένα μεγάλο πανί. Σαν σκηνή! ^.^ Ήμασταν οι τελευταίες που φτάσαμε, οπότε τα μπροστινά μονά κρεβάτια ήταν πιασμένα. Εμείς πιάσαμε τις κουκέτες. Πήρα το κρεβάτι κάτω από την Ευγενία και δίπλα από την Μαρίνα, κοπέλα από την Θέρμη μαζί με την Αγγελική που είχε πιάσει το κρεβάτι δίπλα της. Γνωρίζαμε και τις 2 αρκετά καλά. Η ομαδάρχισσά μας καθόταν στο πρώτο κρεβάτι. Το ακριβώς απέναντι κρεβάτι, της βοηθού, ήταν ακόμη άδειο. Αφού συστηθήκαμε όλοι μεταξύ μας, έκανε την εμφάνισή της η βοηθός. Αρκετά νέα, ψηλή με μακριά καστανά μαλλιά. Στο ένα της χέρι κρατούσε την βαλίτσα της ενώ στο άλλο την κιθάρα της. Η ομαδάρχισσα μάς την σύστησε.
δ.Βαγγελίτσα: "Κορίτσια από εδώ η βοηθός μας, η δεσποινίς Αναστασία. Χαίρεται δεσποινίς Αναστασία"
δ.Αναστασία: "Χαίρεται δεσποινίς Βαγγελίτσα και κορίτσια!"Είπε ευδιάθετα και κάθισε στο κρεβάτι της.
δ.Βαγγελίτσα: "Δεσποινίς Αναστασία, τα κορίτσια από εδώ είναι από την Οσία Ξένη"
Είπε στην βοηθό μας δείχνοντας προς το μέρος μας. Άνοιξε την κιθάρα της και άρχισε να την κουρδίζει καθώς δεν έπαιρνε το βλέμμα της από πάνω μου. Τι συμβαίνει? Έκανα κάτι ακόμα δεν ήρθαμε?
δ.Αναστασία: "Α ναι!"
Αναφώνησε.
δ.Αναστασία: "Τα ξέρω φυσιογνωμικά τα κορίτσια"
Είναι και αυτή από την Οσία Ξένη? Κάτι μου λέει, αλλά δεν είμαι και σίγουρη..
δ.Αναστασία: "Εγώ σπουδάζω στην Μυτιλήνη...."
YOU ARE READING
Darlin'
Random"Δεν θεωρώ ότι κάναμε κάποιο λάθος" Λέω με θάρρος. "Τι κάνεις; Πάμε να φύγουμε" Μου λέει ψιθυριστά. "Πως είπες;" "Δεν θεωρώ ότι κάναμε κάποιο λάθος. Η δεσποινίς είδε ένα απλό φιλί. Δεν είναι αυτό μόνο. Εδώ υπάρχει έρωτας, αγάπη. Και δεν υπάρχει...